Gå til innhold

Til Island i Mai?


Monnnna

Anbefalte innlegg

Hei eg er 30 veker på vei no og skal reise til Island den 13 til 16 mai. Glede meg masse, men er spent på om me kommer oss heim igjen. Er i veke 33 når me reiser og er heime 100% sjukemeldt med kvalme og bekkenløysning. Vil reise, men vil jo ikkje risikere å føde på Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at du vil reise til Island. Selv om flyene går, vet jeg ikke om jeg ville tatt turen til Island, gravid akkurat nå... Generelt hvis du skal fly når du er så langt på vei, er det viktig å ha med seg bekreftelse på termindato fra lege el. jordmor. Er du 100% sykemeldt, må du også høre med legen om det er greit at du reiser utenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen har sagt det er greit att eg reiser, han ville være med og siden eg reiser med 25 damer fra jobben=) Men det var jo før denne vulkanen spydde ut aske. Me får vell svar snart om det blir reise, er ikkje berre eg som er usikker, Eg som hadde gleda meg så til å bade i den Blå Lagunen=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke flyselskapet lot deg reise når en er så lang på vei, emn uansett hvis du får fly. så nyt ferien og kos deg;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...