Gå til innhold

Har til overs å se et vakkert barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor sentralt i Oslo og passerer damer med barn hver dag. Har likevel aldri sett et barn som har utseendet med seg, kjedelige alle sammen. Søte, men det stopper liksom der. Kanskje ikke så rart, foreldrene er ingen glansbilder heller...Kjip skjebne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg, og den største skuffelsen blir når du selv får barn, ikke bare har du et stygt utseende, men også en stygg personlighet.

Skrevet

Hoho, HI her. Må ærlig inrømme at jeg er sværrt fornøyd med mitt eget utseende! Barn tenker jeg ikke mye på om dagen, det kunne ikke falt meg inn å pare meg før jeg runder 30. Nei, jeg skal bidra til samfunnet ved å fortsette å klarte opp karrierestigen.

Kos deg!

Skrevet

Bra du er fornøyd med eget utseende, og bidrar til samfunnet, slik at vi late stygge, kan nyte godt av innsatsen. Lykke til videre

Skrevet

Da har du ikke sett min lille mulatt-solstråle, han er det vakreste barnet alle jeg kjenner har sett. Æddabædda;)

Skrevet

da har du ikke sett barnet mitt :D

Skrevet

Haha, ja da er det jammenmeg fornuftig av deg å sitte på dib/bim på lørdagskvelden:)

Det var det jeg gjorde da jeg var ung og barnløs...Eller vent, nei...det gjorde jeg altså ikke....

Skrevet

hvis du ikke har sett et vakkert barn, så kan du ikke ha sett så mye, det kryr av vakre barn rundt om i verden, men mitt er selvfølgelig det vakreste.

Skrevet

Syns jeg ser vakkre barn over alt jeg:)

Skrevet

Hva gjør du her??¨

Tragisk..

Skrevet

Og hva gjør du her inne da..?

Skrevet

Pass på så du ikke drar på deg noen stygge unger i det du prøver å ligge deg opp den stigen. Det er ikke sikkert det bare er topp genmatriale som venter deg på din ferd. Karma is a bitch...like you.

Skrevet

Han var veldig søt, faktisk! :)

Skrevet

Haha.... tenker ikke på barn såer du her inne... den var god du!!:)) tulleinnlegg.....

Skrevet

Ja, nysgjerrig på hvordan du skal bidra i samfunnet, har ikke kommet lenger enn å legge inn provoserende innlegg på dib. Grattis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...