Gjøkeredet③ Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 I går kom vårt nye familiemedlem til verden.. 5 dager før termin! Velger å tro at de 6 behandlingene med modningsakupunktur har gjort susen:-) Det tok 3,5 time fra vannet gikk til han var ute! Utrolig gøy å få en litt hyggeligere fødsel en med storebroren som måtte settes igang og endte med hastesnitt 17 dager over tiden.. Lykke til med innspurten alle sammen! Spesielt mine 21.04 sammensvorne:-)
magnhild81 *fødeklar* Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Gratulerer så masse med babyen, så flott at du fikk en bedre fødselsopplevelse enn sist Her har jeg satt med maserier de siste 4 kveldene, og så stopper de opp igjen midt på natten I dag har deler av slimproppen gått og jeg har nå vonde rielignenede smerter, som jeg må konsentrere meg om å komme igjennom, så jeg håper virkelig at lillegutten vår ikke er så langt unna nå. Kos deg masse med det nyeste familiemedlemmet
2010 Mammaen Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Grattis så mye med en fin gutt! Hyggelig at du fikk en fin fødsel denne gangen! Da er det vel bare å nyte tiden med de to små : )
twoboys & a girl Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Gratuler så mye, dere får kose dere:o)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Oi, så fin fødsel BabyboyB, en slik ønsker jeg meg også gitt:D Grattis SÅ mye, og kose dere masse m den nyfødte!!
Ladybug~N&E Skrevet 17. april 2010 #8 Skrevet 17. april 2010 gratulerer så mye! kjempebra at du fikk en god opplevelse denne gangen;) alt blir så mye lettere da vil jeg tro når man slipper å bearbeide vonde følelser etterpå i tillegg til alt som følger med når man får barn;) kose dere masse nå!!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. april 2010 #9 Skrevet 17. april 2010 ENDELIG! Hurra! Da var vi blitt mamma til vårt lille aprilbarn begge to:-) Gratulerer så masse!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 gratulerer så mye! hørtes ut som en ok fødsel:)
Athene75 Skrevet 17. april 2010 #12 Skrevet 17. april 2010 Gratulerer så mye med gutten....savnet deg her inne idag, så tenkte kanskje noe var på gang ja:-)
Gjøkeredet③ Skrevet 18. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2010 Krysser fingrene for deg Magnhild:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå