Gå til innhold

Da var vi mål:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom vårt nye familiemedlem til verden.. 5 dager før termin!

Velger å tro at de 6 behandlingene med modningsakupunktur har gjort susen:-)

Det tok 3,5 time fra vannet gikk til han var ute!

Utrolig gøy å få en litt hyggeligere fødsel en med storebroren som måtte settes igang og endte med hastesnitt 17 dager over tiden..

Lykke til med innspurten alle sammen!

Spesielt mine 21.04 sammensvorne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med babyen, så flott at du fikk en bedre fødselsopplevelse enn sist :D

Her har jeg satt med maserier de siste 4 kveldene, og så stopper de opp igjen midt på natten :( I dag har deler av slimproppen gått og jeg har nå vonde rielignenede smerter, som jeg må konsentrere meg om å komme igjennom, så jeg håper virkelig at lillegutten vår ikke er så langt unna nå.

Kos deg masse med det nyeste familiemedlemmet :D

Skrevet

Grattis så mye med en fin gutt! Hyggelig at du fikk en fin fødsel denne gangen! Da er det vel bare å nyte tiden med de to små : )

Skrevet

Gratuler så mye, dere får kose dere:o)

Skrevet

Oi, så fin fødsel BabyboyB, en slik ønsker jeg meg også gitt:D Grattis SÅ mye, og kose dere masse m den nyfødte!!

Skrevet

gratulerer så mye! kjempebra at du fikk en god opplevelse denne gangen;) alt blir så mye lettere da vil jeg tro når man slipper å bearbeide vonde følelser etterpå i tillegg til alt som følger med når man får barn;) kose dere masse nå!!

Skrevet

ENDELIG! Hurra! Da var vi blitt mamma til vårt lille aprilbarn begge to:-) Gratulerer så masse!

Skrevet

gratulerer så mye! hørtes ut som en ok fødsel:)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten....savnet deg her inne idag, så tenkte kanskje noe var på gang ja:-)

Skrevet

Krysser fingrene for deg Magnhild:-)

Skrevet

Takk takk alle sammen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...