*Stinemor* Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Når vi drar hjem fra sykehuset, har vi mange timers kjøretur evt ett par timers med båt.. Må da ta med oss stelleveska til lille, men jeg aner ikke hva jeg skal putte oppi den. Noen som kan hjelpe meg? :-) Førstegangs og veldig uviten... Sukk.
twoboys & a girl Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Nå har du vell fødebeggen med div utstyr med deg. Ellers så bruker jeg å ha bleier, våtservietter, stelleunderlag, ekstraskifte og salve i stellevesken.
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Tror du kan nøye det med det mest elementere som ekstra bleieskift, våtservietter, (eventuelt 1 gangs underlag) og ekstra sett med tøy.
Ladybug~N&E Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 gulpekluter våtservietter, ev. fuktede tørrservietter/kompresser i en pose og olje dersom du ikke vil bruke våtservietter noen bleier ekstra skift stelleunderlag
gullegget Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Hvis dere skal kjøre langt, ville jeg vurdert å ha med en smokk. De henger en del i puppen den første tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå