Gå til innhold

Vært på shopping !!!!


blid frøken :)

Anbefalte innlegg

Da er vogn og bilstol bestilt, så nå er jeg klar til å nyte tida framover. Vi er nok veldig tidlig ute, men de snakka om ca 10 uker bestillingstid på vogna og da flyr plutselig tida fort.

Vi skal ha en teutonia spirit S3 vogn.

Er det andre som har kjøpt eller bestemt seg for vogn?

Husker ikke hvilke bilsete vi endte opp med, men det hadde i allefall 5punktsele og var ganske lett. (ikke besafe altså :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi kjøpte bilsete i uke 12 vi :) var så godt tilbud da :) vi har Maxi-cosi cabriofix.... Best i test bilsete :) vi skal bestille vogn neste måned :) skal da ha Emmaljunga city cross :) også best i test :P hihi

kun det beste er bra nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..kjøpte vogn i uke 17 vi.. en emmaljunga city cross! Veldig fornøyd altså! Tenkte det var bare å begynne.. heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt å se at det er andre også som velger teutonia. Jeg har også bestilt vogn. Gleder meg veldig til å få den hjem. Har kjøpt mistral s. Har vært veldig fornøyd med min forrige mistral, og har alt av utstyr til den. trengte bare kjøpe selve vognen. Har spart noen tusen, og er fornøyd med det. Når det gjelder bilstol, så har jeg 2 barn fra før, og kan bruke den jeg har. Kjenner at siden det er nummer tre vi venter, så er det ikke så mye vi trenger. Og så har jeg jo erfaring fra de to forrige når det gjelder utstyr og klær osv. i forhold til hvor mye vi trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har allereie enkeltvogn, Bugaboo Cameleon (som er SUPERBRA), og har no kjøpt søskenvogn. Kjøpte i USA, til halv pris. Phil&Teds Dash, trur den blir bra.

 

Brukar same babybilsetet som sist sidan det ikkje har vore i kollisjon og er mindre enn fem år: MaxiCosi Cabriofix. Veldig praktisk og lett og greitt, og enkelt å festa med fempunktssele.

 

Greitt å ha ting i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: Grunnen til at me har Buggisen frå før, er sjølvsagt at me har brukt og brukar ho til den vordande storebroren (født 2.okt-08). Men no skal me tilbake til bagdelen på den, så då må han over i Phil&Tedsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu, jeg og har kjøpt Buggisen! Med Paul Frank--trekk, hihi. Du er den eneste andre jeg har sett som har kjøpt den! "Alle andre" kjøper Emmaljunga, men den vognen (vognene) passer rett og slett ikke til mine behov... Godt å høre at du er fornøyd i alle fall :) Gleder meg til å ta den i bruk! Hvilken pose har du brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vogn og bilstol fra første lille jenta vår så vi skal bare suplere litt...

vi kjøpte city cross til ho og er kjempe fornøyd med vogna..så vi skal beholde denne å bare kjøpe citybag i tillegg..for å kunne ha hardbag til den... (vi hadde bare mykbag sist å var ikke helt fornøyd med det...pga dårlig plass i bagen... ) vi har og maxi cosi sete.. å det fungerte veldi bra...

Skal kjøpe ny seng å nytt saueskinn... å litt sånne små ting som eg savnet sist....skal på shopping å ul i morgen så eg er kjempe spent på hele dagen i morgen...gleder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buggisen er genial, angrar ikkje eit sekund på den.

(Meir her: http://linsbarn.blogspot.com/2008/07/p-kyretyet-skal-stor-og-sm-folk.html)

Dei der kjempetunge, gigasvære Simo- og Emmaljunga-prammane kan folk bare har for meg ;-)

 

Eg hadde skinnpose i bagdelen (70-talsarv, eg låg i han sjølv), men den hadde ikkje hol til selar, så no brukar me ein billeg Kaiser fleirelags fleecepose som har vore veldig grei. Kosta tre-fire hundre på nett, matchar vogna, og like varm og vannavstøtande og alt mogleg som dei svindyre dunposane folk kjøper. Dessutan lett å bare hiva i vaskemaskinen (og tørketrommel, men det har ikkje me) - noko ein ikkje kan seia om ullposar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...