Gå til innhold

Tror mange her er overvektige, burde dere meldes til bv å?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til min mistanke er evinnelige innlegg om vekt, slanking og valker. Når foreldre er overvektige er det 70% sjangs for at barna blir det å. Så kanskje like greit å spore opp alle blubber å raportere til barnevernet. Slike folk kan ikke ha barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å? Det skal være og.

Vennligst link til forskning som viser at det er 70% sjanse for at barn av overvektoige selv blir overvektige. Jeg besitter helt andre tall.

Eller er innlegget rent sprøyt.

Skrevet

Overvektoige? Overvektige heter det! (Siden du dro igang den)

Flere forskningsrapporter har konkludert det. Men det finnes jo like mange svar som det finnes undersøkelser. De fleste velger å tro på det som passer best for seg selv.

Skrevet

Hahahaha, tosk. Det er en stor forskjell på tastefeilen "verrre" og skrivefeilen "værre". Man kan komme borti en tast, kan man faktisk ikke skrive korrekt er det en helt annen sak.

"Flere forskningsrapporter"? Nevn en. Jeg tviler sterkt på at du finner en eneste seriøs forskningsrapport som sier spesifikt 70%.

Skrevet

Hvis dere skal krangle om rettskriving, gå inn på kranglesiden. Beklager hvis jeg har skrevet/stavet feil.

Skrevet

Jeg er overvektig og har slanke barn. Når er det disse barna skal bli overvektige, ifølge dine forskningsrapporter? Hadde vært artig å vite så jeg kan forberede meg.

Skrevet

Hvis de spiser maten du lager, å kopierer den late livsstilen med tv,data og potetgull, tipper jeg det blir i 12 års alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...