Gå til innhold

Lammekjøttet, hvor er duuuu??? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger seriøst hjelp fra en nyforelsket!

Får besøk i kveld jeg nemlig! Ikke en irsk, skotte eller engelskmann, men en jeg har vokst opp med. Men ikke hatt noe særlig kontakt med før i det siste..

Vi skal bare se film, men fy søren så jeg gruer meg ;( Er helt ute av gamet jeg.. 1 år siden eksen flyttet ut og jeg har ikke tullet med mannfolk siden :P hehe

Men hva pokker snakker vi om? hva skjer? han er fyllesyk i dag og trenger masse kos sier han :P Jeg kan kose, men ikke noe mer altså. Men er så redd hva han synes, tenker om meg og at han blir skuffet.. For han har bare sett bilder av meg på fjasen, og bilder lyger! ;) Men han har sett meg på jobben og da.. Så han vet jo hvordan jeg ser ut. Å gu kor eg slitar no! hehe..

Dette ble bare mye rot, men jeg må lufte litt her.. phhuuu :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette går bra! du kommer til å sjarmere han i senk :)

bare snakke om det som faller seg naturlig. du kan jo begyne med "fortell hva som skjedde på festen i går, var det gøy?"

da er dere jo i gang liksom... hehe..

og om han er fyllesyk så er sikkert ikke prat det viktigste, kos og film fnker alltid :)

og bare vær deg selv, slapp av og kos deg :)

tihi :D

Skrevet

Haha, slapp av du liksom.. Fikk mld nå at han gleder seg til å komme. Gleder jo meg jeg og, men tror faktisk det blir litt vin på meg i kveld. Han får ikke noe med alkohol, for han skal hjem!

Det går helt sikkert bra, men nå er jo jeg snart der med overanalysering av meldinger og hvorfor han svarer sånn og sånn :P

Vi skal se Jenta som lekte med ilden, så regner med vi slipper å snakke da ;P

Nei, nå hiver jeg meg rundt med resten av husvasken og litt vasking av meg selv..

Ha en super flott kveld Lammet ;) håper du koser deg med mannen din =)

Skrevet

hvordan gikk det? :)

venter spent :D

Skrevet

Ååhhh gurimalla! Han har nettopp gått =)

Vi har sett lite på filmen, snakket mest :P var ikke noe problem det ;) Alt man skal gå å grue seg for da.. Men nå gjenstår det om det blir noe mer... Han er beint frem ærlig, og ville vite hvordan ståa ble fremover.. Fikk hakeslepp jeg, er alltid jeg som må spørre mannfolk om sånne ting :o) Jeg er jo betatt av han, men sa at vi får ta det som det kommer =)

Er uenig om en ting da, han vil ha barn og det vil ikke jeg :s Så fremtiden der er vel ikke sååå lys.. Skjønner han veldig godt, men jeg står fast på teite prinsipper.. Har to barn med to forskjellige.. Skal aldri si aldri da.. ;)

Men alt i alt, en kjempe koselig kveld ;)

Steike godt med litt manna nærkontakt ;)

Hehe.. God natt Lammekjøttet ;)

Skrevet

oj :) det høres jo ut som en veldig bra kveld :)

men har du egentlig lyst på fler barn,men tenker at det ikke er så lurt siden du allerede har to med to forskjellige?

for i tilfellet så burde du kanskje gi f i det prinsippet, for om han er en flott fyr, som du vil ha og som vil ha deg så er det jo forbanna kjipt og miste han fordi du sier at du aldri vil gi han barn.

og dere trenger jo ikke få barn i morgen.. hehe.. men bare at du ikke lukker alle dører.

ååå... hihi.. godt og høre at det har gått bra og at dere har pratet og kost dere. :) har dere planlagt og møtes igjen?

Skrevet

Jeg var fast bestemt å ikke ha fler, var til samtale for å få time til sterilisasjon, men legen overtalte meg til å prøve spiral 1 år først.. Siden han klarte det, så ligger det vel i underbevistheten at jeg kaaaanskje vil ha :P Time will show..

Om han virkelig er mannen i mitt liv og dette funker så får jeg se ;) Men jeg er 32 og han 38, så det blir ikke så lenge til det må skje i grunn.. Mye å tenke på, jeg går på skole nå og vil fullføre, det tar hvertfall 4 år til.. Da er jo han nesten pensjonist :P haha :o)

Vi skal møtes igjen ja, han kommer i kveld ;)

Hvordan går det med deg og kjærleiken da? =)

Skrevet

hihi... men da er du jo ikke fast bestemt på å ikke ha fler :) er enig med deg i at det kanskje er lurt og gå ferdig skolen først. det er det jeg tenker selv også. men det er mange fordeler med og bli mamma og pappa når man er litt eldre også, og ikke 23 liksom :)

bare ikke vær bastant nei ovenfor han, det er mitt sterkeste tips :D

så koselig at han kommer i kveld... hihi.. da må det jo ha godt veldig bra :)

meg og kjærleiken funket ikke sånn super bra. han dumpet meg for 1 1/2 uke siden pga at han fremdeles liker sin gale X som når har gått fra sin type og de skal prøve sammen igjen... hehe.. ironisk, men men jeg har det fint nå. det er vår og sol og 1 av 3 eksamner er ferdig.

Skrevet

nei og nei :( Visste ikke det, hadde jo ikke spurt deg da.. Men teite mannen som gir slipp på deg! (Ikke det at jeg kjenner deg, men har jo fått et fint inntrykk av deg ;) ) Tror faktisk at dette er en fin tid å være singel på, sommer, sol og mange lekre menn i bar overkropp å se på ;) Og det er sikkert noen av de som er singel ;)

Han kommer ikke før kampen til Brann er ferdig spilt, så regner med jeg må trøste noe voldsomt i kveld :P haha

Jeg skal høre på deg, og ikke si NEI... med en gang ;) Må jo høre litt på hva han har å si.. Kan jo være han blir fornøyd med mine to søte troll hehe =)

Når skal du ha de to siste eksamene? Jeg begynner 4 mai og er vel ferdig en gang i juni :P

Skrevet

ikke noe stress at du spurte :) grunnen til at jeg ikke sa det upfordrett tidligere var at jeg tenkte at det kanskje ikke var det første du ville høre når du skulle på date :D

hehe... trøste er vel fint :D med mindre han blir sånn sint idiot som det ikke går an og snakke til på 4 dager fordi laget taper... hehe.. nok av de også... hehe

men trøst er fint :D

jeg tenkter bare at det er dumt og skremme han vekk med et bastant nei til barn, for som du sier, så kan det hende at når alt kommer til alt så syns han det er superfint og nok med dine to, eller du får lyst på en til med drømmemannen. og da er det dumt og si bastant nei og skremme han bort.

men det spørs jo litt da. om han vil ha 5 barn til så blir det jo sikkert litt vanskelig... hehe

jeg har en i slutten av mai og den siste 2 juni. da er det sommerferie :D

4 mai. syns jeg er en umenskelig dato, ihvertfall for arbeiderfolk som vil gå i tog og ikke lese 1 mai... hehe..

du må kose deg masse masse masse i kveld :D fortell meg hvordan det går etter på! :)

Skrevet

Det er jo dumt uansett da :s Men, så lenge du har det bra er det bra ;) Har du ikke noe kontakt med han? Altså, skjønner jo at du ikke vil det pga måten han oppførte seg på.. Og det var vel like greit at det skjedde nå og at han var ærlig, enn at han gikk bak ryggen din =)

Jeg aner ikke hvordan han blir når Brann taper, men det gikk jo nesten greit i går.. ;)

Han var bare innom en liten stund, det ble så seint. Kommer heller igjen i kveld sa han :o) Det er som om vi har kjent hverandre lenge (vi har jo det, men har aldri snakket sammen sånn som dette før :P ) har ingen problemer med å snakke i det hele tatt.

Om han vil ha 5 barn kan han bare ta hatten sin å gå med en gang ;) Det er ikke litt aktuelt i det hele tatt :o)

Haha jeg går ikke i tog 1 mai, og den dagen er jeg opptatt uansett og 2 mai er jeg nok ikke i stand til å lese.. Så kanskje jeg skal begynne nå? Er ikke helt i lese modus.. Prøvde litt i går kveld etter han var gått, men det var bare til å lukke igjen bøkene.. Klarer jo ikke å konsentrere meg :s Teite mannen som sender fine mld hele tiden! Fnis ;)

Ha en fin og solfylt dag Lammet =) Så håper jeg at det plutselig står en mann uten skumle hensikter rett foran nesen din ;) hihi

Skrevet

ja like greit at det skjedde nå, selv om jeg savner han mye. vi har litt kontakt men lite. det blir jo litt rart og være venner når han bor så langt unna, har dame og jeg fremdeles har følelser for han. også blir det litt rart og plutselig spørre han om vi skal finne på noe... hehe..

men han sendte meg melding og ønsket meg lykke til med eksamen og sånne ting. han er en fin fyr og han kan jo ikke noe for at han føler som han gjør.

oj han kommer jo til deg hele tiden :D det er kos da :) det virker jo ut som han liker deg ekstremt godt :)

fnis :) det er jo super bra at dere er så på nett :) og fine meldinger hele tiden er verd og ikke lese til eksamen for... hihi.. :D det er så koselig at du har det så bra! :)

hihi.. en flott mann hadde vært bra :) da skulle jeg aldri latt han dra :)

Skrevet

Det ordner seg alltid for snille jenter har jeg hørt, så da ordner det seg for deg og ;)

Men om han føler seg ferdig med hun andre, kommer du til å føle deg videre med han da? :P hehe..

Jeg har litt delte følelser nå i grunn.. Snakket enda mer i går, og det er ingen av oss som vil inn i ett forhold.. Men samtidig så er han bare super herlig, og jeg vil ikke at han skal tulle rundt med andre om du skjønner =) Nå får jeg ikke se han før til fredag, så får vi se hvordan det går.. Skal hjem til han :P hehe

Vi kom innpå det med barn og, han vil ha men sier at toget sikkert er gått for han.. Han skjønte at jeg ikke ville ha 3 med 3 forskjellige, men jeg sa og at om den rette dukker opp så kan det være det blir en liten baby til ;) Uansett så er det for tidlig å begynne å produsere etter bare 1 uke :P hehe

Ha en fin dag du ;)

Skrevet

hm... det vet jeg ikke, jeg ser det på som lite sansynlig. og jeg er litt som som kutter over følelsene når sånt her skjer. for da tenker jeg at han rett og slett ikke liker meg godt nok, og jeg er ingen "reserve".

men det kan jo hende at solen har tatt med seg en annen hot fyr som snart står forand meg og smiler :D

oj, hjem til han og alt :)

hm.. men det virker jo egentlig ikke ut som om det han sier er helt sant. altså det virker ut som han vil ha et forhold og en familie i det ene sekund men i det neste så vil han ikke?

er det fordi du sier at du ikke vil?

hihi.. ser du det ordner seg :D blir super spennende og se hvordan dette går :D

fredag er jo lenge når man savner noen..hihi.. men det er jo bra for da får dere kjenne på den følelsen også :D

tenk om du kan nyte sommeren med en hot, morsom mann :)

Skrevet

Vet du, jeg er helt enig med deg i grunn.. Trengte bare litt tid til å tenke ;) Du er mye bedre enn en reserve! Når du minst venter det, crashboombang :P Og det var du lost igjen ;)

Jeg aner virkelig ikke hva han tenker... Men synes egentlig det er for tidlig å tenke.. hehe... Fikk mld nå at han gleder seg til fredag, med god vin, god mat, god jente og mye god kos ;) Og gjett hva jeg fikk i dag!!!!!!! Joda, måtte få mensen sånn for sikkerhetsskyld... Ikke det at jeg skal noe humptydumpty, men vil jo ha muligheten.. Haha :o)

Jeg og en venninne reiser til Hellas i sommer, og vi snakket her om dagen at vi ikke skulle ha noe forhold når vi reiser.. For da blir det bare savning og sutring :P huffameg! ;)

Hva er det du skal ha eksamen i egentlig??? Jeg er jo så opptatt av meg, meg ,meg og meg og glemmer helt deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...