Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Hvor finner dere oppskrifter? På netter? Bøker? Aner ikke hvor jeg skal finner mål til bukser feks Jeg prøvde der de selger stoff og garn men det var bare strikkeoppskrifter der
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Stoff og Stil har mønster. Ellers har du bladene Burda(burdafashion.com) og Ottobre(www.ottobre.com). De finner du på Narvesen. På biblioteket/bokhandelen kan du sikkert finne bøker med oppskrifter.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Bladet 'sy magasinet' (tidligere 'alt om håndarbeide') har også mange fine barnemønster. Du får lånt bladene på biblioteket Ellers synes jeg boka 'Børnetøj du selv kan sy' er skikkelig fin. Men hvis ikke du er glad i 60-70 talls stilen er den ikke så super.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Underskriver denne, Børnetøj du selv kan sy er fantastisk!!! Syboka er enkel å forstå (man bør jo skjønne dans) og har mange basic oppskrifter på vanlige klær, er jo fra 70tallet men kan jo modernisere ved å bruke annet stoff etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå