Gå til innhold

Noen som forstår seg på menn?....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en mann kose med deg, kysse, stryke på deg, holde rundt deg uten å være interessert? Eller kan de bare gjøre det når det er sex i bildet? eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gjør sånt.. selv når de ikke gjelder sex..

eller tenker du ikke interesert som i ikke like deg??

Skrevet

Er så forelsket at det nesten gjør vondt! Han er egentlig veldig sjenert av seg.. Jeg hører litt fra han hver dag, men da er det bare overfladisk snakk. Men når vi møtes har vi det veldig koselig.. Holder rundt meg og koser oss. Har også hatt sex. Så vet dere når hodet begynner å surre og tenke.. Redd for at han skal bare "bruke" meg... osv.. Skulle ønske jeg var tøff nok til å spørre han rett ut, men han er jo så sjenert selv stakkar... Vanskelig dette hær...

HI

Skrevet

Det virker som han er interessert ut i fra det lille du skriver.

Enn mann kan kysse, kose osv for å oppnå sex ja. Det gjør mannen min til stadig, både før vi ble par og nå.. En sjelden gang han kun vil kose, men da er det fordi man kun trenger nærhet og er for sliten osv til å ha sex.

De fleste tilfellene vi har begynt å kose har ført til at han vil ha sex. Noen ganger har han hatt sex i tankene før kosen og av og til begynner han å tenke på sex midt under kosingen. Det tar jeg på som ett tegn på at han liker meg og fortsatt tenner på meg;) Han mener jeg skal ta det som ett kompliment at han alltid er klar for meg, selv etter mange år sammen.

Han mannen bruker deg enten du vil eller ikke... Men det betyr ikke uten videre at han ikke er interessert. Kanskje han har følelser for deg, kanskje han får det etterhvert.. Det store spørsmålet er om du føler deg brukt? Hvis du føler det, ikke la han bruke deg.

Skrevet

Føler meg ikke brukt da! Alt føles så rett.. Og angrer ikke...

Han spør alltid om jeg har lyst og at jeg må si fra om han går over grensa.

Veldig opptatt av datteren min (selvom de ikke har møttes enda), spørr om venner, familie. Og når vi snakker sammen spør han alltid om det går bra med meg...

Håper på at han bare er sjenert av seg eller trenger litt tid...

Skrevet

For å si det sånn så høres han ikke uinteressert ut, men hva han er interessert i må du vel bare ta tiden til hjelp for å finne ut...Spørs jo også litt hvor lenge dere har holdt på sånn... Jeg vet ikke om dere er bare hjemme hos hverandre når dere er sammen, eller om dere finner på andre ting også... Så kan kanskje være at dere trenger å være sammen på litt andre arenaer, rett og slett date litt. Så en måte å finne ut om han er interessert er jo å be han med på litt sånne dateting...kino, middag, gåtur, kafebesøk osv...

Eller du kan kvinne deg opp og si til ham at du liker han godt, men at du ikke kan fortsette og kose og ha sex fordi du merker at du begynner like han litt for godt, og at det derfor blir vanskelige å fortsette som før om han kun er interessert i deg som en kosevenn. På den måten får du sagt fra, uten å erklære at du er super forelsket i ham. Men noen ganger kan det også lønne seg å ha litt is i magen, selv om man selv er kjempe utålmodig for å få ting avklart...

Gjør det du føler er riktig for deg, og vær deg selv! Er han verdt å samle på, tåler han det;o)

Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...