Gå til innhold

TRYGVE!! Hjelpe meg assa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mamma med en liten gutt på 8 måneder. Mannen hennes var fra Tyrkia... Og ungen het TRYGVE. Uffda tenkte jeg. Etterpå har jeg ledd for meg selv, en Tyrker som heter TRYGVE!! Stakar liten...

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Øøøøh, en tyrker som heter Trygve? Var ikke mora norsk da? Så er han en liten nordmann også, i alle fall 50%. Vettuhva, jeg ler meg faktisk mer i hjel av alle jålene uten så mye som 10% utenlandsk i ungene sine, som likevel må navngi dem Aaron, Cedric, Nicholas, Emine og Aisha!

Men da får man pepper her på bim, for at man ler av små nordmenn med meget utenlandskklingende navn - det er nemlig gammeldags å mene at Mariell Gudmundsrud er en rar kombinasjon, mens det er OK å mene at Trygve med tyrkisk etternavn er rart.

Skrevet

Synes det hørtes ut som en kjempe søt liten gutt jeg! Liker navnet Trygve, gir meg gode vibber :))

Skrevet

Man kommer lettere opp og fram når man heter Trygve (eller Thomas, eller Mortenn) i dagens Norge, enn om man heter Muhammed eller Noman....

• 1 måned senere...
Skrevet

Trygve er et nydelig navn. Hvor pappan kommer fra trenger vel ikke ha noe å si. Kjenner meg litt matt over folk som har så stort behov for å kritisere...

Skrevet

Minstegutten min heter Trygve... Synes det er kjempefint, jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...