Gå til innhold

Termindato i dag


bettyliss

Anbefalte innlegg

Da er termindatoen kommet, ingen tegn til fødsel..lei av å være gravid. Forrige gang gikk jeg tolv dager på overtid før jeg ble satt igang, det vil jeg ikke nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen når jeg den magiske termindatoen jeg også og ingen tegn til fødsel. Lillebror er velkommen nå! Forrige svangerskap ble jeg også satt i gang, 13 dager på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 dager over og ingenting skjer..... Sist fekk eg 2 veker før termindato. Men vi har vel gode reder sia dei velger å bli inni magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termindato i dag her også. Ingen tegn til at noe er i gang, og ja, jeg er lei...Ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning 4 dager etter termin forrige svangerskap. Litt i samme situasjon nå, lett forhøyet blodtrykk, men ikke noe protein i urinen. Har avtale om igangsetting på onsdag/torsdag, dersom ingenting skjer før den tid. Men har ikke lyst til å bli satt igang egentlig. Hadde en dårlig fødselopplevelse forrige gang. Vil helst at det skal komme i gang av seg selv. Har riktignok ikke tro på at det kommer til å skje. Ville nok gått langt over tiden dersom jeg ikke blir satt igang. Men, krysser fingrene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager over nå, er så sliten av alle smertene at jeg har lyst å bare sette meg ned og grine hele dagen. Gir opp alle kjerringråd, og prøver heller å gjøre husarbeid og glemme hele ungen.. kanskje tiden går raskere da i d minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke termin før om 6 dager, men føler meg på overtid allerede. Nr1 kom 20 dager før termindato, så her hadde jeg ikke regnet med at jeg skulle komme så langt.

 

Jeg har til og med sagt til folk at det blir baby i begynnelsen av april, men slik ble det ikke.

 

Håper det blir snart fødsel på alle oss som venter forsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er snart termin dagen min også passert. Jeg har egentlig hatt et fint svangerskap med bare noen ganske vanlige plager, mens i helgen begynte forberedende rier, forstoppelse og bekkenløsning. Så jeg håper nå ikke det varer lenge til, for å gå to uker slik kan bli intressant; da kommer jeg nok til å fly ned en eller annen vegg her og samtidig gjøre kjæresten min gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk over tien med nr 2 fordi jeg skulle ta det med ro og vente. Med bæde nr 1 og nr 3 vasket jeg hele huset og da satte det i gang samme dag:-) Med nr 2 så skrubet jeg verandaen 6 dager på overtid og det fikk fart på sakene:-) Lite tips i tilfelle det fungerer for flere enn meg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;) Har prøvd alle kjerringtips, både å vaske hus, gå tur, kjøre bil humpete vei og ha sex, men det hjelper nok desverre ikke!! Nå er jeg på dag nr 3 på overtid, legen har sa at dersom ikke noe har skjedd etter 12 dager blir jeg satt igang. Det var slik med forrige også. Da gikk jeg tolv dager over tiden før jeg ble satt igang. Tror også at den ultralydterminen ikke er helt nøyaktig. Det beste er å stole på sin egen termin;)Ultralyd terminen hos meg er 17. april, mens min egen er 22. april..Så da får vi bare vente å se!Er så lei av å være gravid nå, symfysemålet er over toppen av den kurva, likevel sier folk at jeg ikke er så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i dag.. Jeg er i super form så sånn sett er det ikke no stress med og få ut lillemann, men jeg har ikke noe og gjöre lenger. Jeg kjeder meg noe helt forferdelig rett og slett! Leiligheten er skinnende ren, det er ikke noe mer som skal fikses för babyen kommer og samboeren min og vennene mine er opptatt med skole/jobb.. Venter min förste så jeg har ingenting jeg kan sammeligne med, men jeg tror selv at han ikke kommer för i neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...