Shamandalie Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Kan nesten ikke kalles blødning, mer som 2 dråper som kom i truseinnlegget i natt. Bittelite iallefall,å det har ikke kommet mere. Er det dette som blir kalt sporingsblødning? Å hva betyr det? Værsåsnill, noen må komme å si at ; "det skjedde meg også, 7 timer senere var lille snupp ute" Jeg er 3 dager på overtid nå, har hatt kraftige kynnere og murringer i ca 3 uker. Slimproppen er long gone Så ja, jeg innrømmer det, jeg LETER etter tegn på at ting skjer... Men det var litt blod altså!
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Tegningsblødning kanskje Den kommer av at du begynner å modnes/åpnes der nede.. Men jeg kan desverre ikke si at han er ute ennå, og jeg hadde blødning for 2 dager siden. Litt kraftigere enn det du beskriver. MEN de sjekket meg og jeg har begynt å åpnes + modnes.. Og jeg har 26 dager til termin , så din baby er nok klarere til å komme ut med en gang Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå