Gå til innhold

Huff så er jeg her fortsatt.. .......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt 2 dager med modningsrier, og i natt var jeg rimelig sikker på at jeg var igang.. Men her er jeg fortsatt gitt! Fikk skikkelig noia i går kveld, ble rett og slett livredd.. husker noen bilder fra forrige gang som ikke er like hyggelige nå som det nærmer seg for meg..:( Egentlig ganske fryktelig å vite hva jeg går til! Men jeg sovna mellom hver rie, tror kroppen min fikk behov for å beskytte seg selv. Men ble fryktelig lite søvn i natt uansett da :/ Huff jeg vil føde på dagtid, da er alt lettere å takle!

Jeg skrev et innlegg i går ang sex, men jeg valgte å ikke ha det siden det startet opp selv.. Men idag kanskje ;)

Noen flere som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å du store verden! Nå har vi hatt sex.. (Ja takk for opplysningen hehe) og magen har vært ekstremt hard etterpå. Guu for et nedpress! Går litt av å på men smertene forsvinner aldri helt. Kjenner det utrolig godt i korsryggen gitt. Dette kan bli spennende..

Nå må vi ut å kjøpe bunad til guttungen og etterpå skal han leveres til svigers å være der til i morgen. Vi skal egentlig på kino idag ;) Hadde egentlig vært perfekt med en fødsel! Barnevakten er der jo allerede :))

Har tatt tiden på "toppene" nå og det er ca 2 min mellom hver men de varer bare 1/2 min...

Hehe ønsker meg selv lykke til ;))

Skrevet

Så spennende,masse lykke til:) Håper det skjer noe veldig snart:)

Har hatt en del modningsrier/ veldig vonde kynnere selv de siste dagene. Pluss en masse mensmurringer,nedpress og vondt i korsryggen. Men fødte 1 mann en uke over termin,så tviler på om det skjer noe her i nærmeste fremtid.Termin ikke før 17 mai,så må nok vagge rundt en stund til. sukk...;)

Skrevet

Takker å bukker:) Sitter her ennå, helt likt fortsatt. 2 min mellom hver og varighet på 30 sek.

Ringte føden nå og de ville ha meg inn på en sjekk. Passer i grunnen greit det, så rekker vi å sjekke før kinoen begynner haha :) Er 1 times biltur da så den er jeg litt spent på.. Dette gjør rimelig vondt ;)

Jeg har forresten termin 13 mai, så er 36+5 idag :)

Kanskje du er heldig å det starter litt før denne gangen hos deg også nathalie :) Krysser fingrene for det.

Skrevet

Oi så spennende. Skal sjekke innom her å følge med om du er her utover kvelden, men vi krysser fingrene for at det blir baby i natt:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...