Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min fødselshistorie:

Siste gang jeg var her var når vannet gikk søndag kveld.Da tok det ca 1 1/2 time før første rie meldte seg.De kom med 15 min mellomrom første time men tok seg opp veldig raskt.

Klokka 01 kom vi inn på Ahus med 5 min mellom riene,og vi var så heldig at jordmora jeg har gått hos var på jobb:)

Hadde bare 2 cm åpning da jeg kom inn og åpnet seg bare 1 cm til i løpet av en time.Jeg og jordmor ble da enig om epidural,hun mente det ofte gjorde at åpningsfasen gikk fortere.Mannen min og mormor var enestående støtte å ha.

Fikk epidural litt over 4,og da ble det inntenst! Jeg reagerte med dobble rier(over 3 min..)og i løpet av 45 min hadde jeg full åpning.Jeg hang i lystgassen og på to pressrier kom den lille prinsessa:))Hun var ute 05.06.

Flere ultralyder hadde spådd at hun ville være rundt 3,7-4,2 men hun var så lita...Veide 3240 og var 49cm,men helt perfekt!

Hele familien elsker vår lille skatt,gled dere jenter! Lykken kan ikke beskrives...:)))) Takk til alle og lykke til til dere jeg kjenner som fortsatt venter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :))

Skrevet

Gratulerer så masse med lille jenta:)

Skrevet

gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten jente:)

Skrevet

Gratulerer så masse med nydelig liten jente :-)

Skrevet

Gratulerer så masse me prinsessa:))

Skrevet

Hei,jeg hører egentlig til på bligravid,men har følt litt med her, må gratulere med lille Linnea:) så fint navn! (har ei lita jente på snart 10 mnd som heter Linnea) lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :D

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Linnea:)

Skrevet

Endelig kom jenta di!:-) Gratulerer så masse:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Linnea. Så bra at riene startet av seg selv. Det gikk jo veldig fort også, fra første rie til Linnea var ute. Nå får dere kose dere masse.

Utrolig gøy å følge deg gjennom svangerskapet. Kanskje er det en side for oss som har født også, slik at vi kan følge hverandre fremover. Det er jo en side som heter Dinbaby. Vet ikke om det er en slik side.

Skrevet

Gratulerer så mye:)kos deg masse:)

Skrevet

Gratulerer 09Linnea!! Kos dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...