Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, vet det har vert mye mas om den her inne, men fant ikke de trådene igjen...eller, jeg gadd ikke lete så lenge etter dem heller da, men....

Hvordan er den egentlig? Jeg har hatt klumpete litt grønnaktig slim de siste dagene..er dette deler av slimproppen eller??

er 3 år siden sist, men man glemmer fort...men da synes jeg å huske at det var litt røde tråder i den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det passet bra til beskrivelsen av min ;) Min gikk i løpet av en liten uke, og var slik som du beskriver. Var ikke noe rødt i den men det kan det være. Jeg fikk tegningsblødning når den var borte. Det var rent blod..

Skrevet

Min gikk på søndag...og var akkurat slik du beskriver!

Jeg trodde og den skulle være litt blodblandet(3.gangs her, men glemmer slikt etter 7 år)så jeg spurte naboen som er lege! Hun sa den absolutt ikke behøver å være blodblandet.

Har også hatt endel stikkinger i skrittet, kynner`ne har satt seg mere i ryggen, og generelt kjenner jeg en ubeskrivelig forandring...hmmm

Kan jo være noe er i gang?

Leste på mammanett en jordmor som sa at i snitt starter en fødsel 1-7 dager etter slimproppen går...men kan selvsagt også drøye litt til...

Mon tro....

Gjest Ayreon
Skrevet

Her kan jeg både skuffe dere eller oppmuntre dere - hehe! For angående slimproppen har jeg to nære som kan fortelle meg noe het forskjellig... En venninne av meg sier at slimproppen har vært tegnet hver gang (har født 4), og at fødselen straks er i gang...! Men for søsteren min gikk slimproppen i uke 32, men fødte ikke før en dag over termin - så det kan bety så mangt ;)

Hverken til trøst eller oppmuntring for dere som lurer, men det er visst umulig å si hvor nært forestående man er, bare fordi man mister den... men man skjønner det vel i sammnheng med andre tegn :)

Skrevet

Min gikk 2 mnd før jeg ble satt igang 10 dager på overtid, så jeg stoler ikke på den. Men den må gjerne ha en utløsende faktor nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...