Gå til innhold

ang et guttenavn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge enige i at vi vil ha Emil..

men jeg vil også ha et mellomnavn til han.

 

men han vil ikke ha noe mellomnavn på gutten..

han kan være med på at hvis det skal være mellomnavn,så vil ikke han si begge navnene på gutten..

 

Han har også sagt at hvis han vil ha mellomnavn,så skal det være Olai.. (hans bestefar heter det som mellomnavn)

jeg tenkte vi kunne møtes på halvveien å ta Emil Nicolai( da min oldefar het dette,og det er olai i navnet..)

-men så har han en onkelunge som heter nicolay til mellomnavn, da ville han ikke det..

 

Han sa nå"hvis du absolutt vil ha mellomnavn, så må du bestemme navnet selv,jeg kommer uansett ikke til å si hele navnet"

 

Da tenker jeg at jeg kan ta feks Emil Alexander?

 

hva tenker du om alt? burde han si begge navna? hvordan er kombinasjonene?

 

har du noen tips til meg, som passer med Emil, som ikke er hverken for vanlig eller for sjeldent? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Emil Olai er fint:-)

Skrevet

Helt enig :) Du får mellomnavnet HI og samboeren din får oppkalle etter sin bestefar eller hva det nå var. Greit kompromiss det vel?

Skrevet

Dessuten er Olai mye mindre brukt enn Nicolai, men samtidig et vakkert navn med tradisjoner:-)

Skrevet

Aleksander er i allefall et oppbrukt navn, Emil Olai var kjempefint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...