Gå til innhold

Tror jeg har fått meg jobb!

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Håper håper håper.

Drømmejobben min kan kanskje bli den virkelige jobben :)

Jeg kontaktet et prosjekt som jeg virkelig interesserte meg for. Jeg er ikke utdannet innen det de søkte etter, men jeg tok mot til meg og sendte en mail med noen ord om meg og cv. Dagen etter ringte de meg, og ville ha meg inn til samtale. De mente at mailen min og cv'en var så spennende at de ville se hvordan samtalen gikk.

I dag fikk jeg mail om at de ønsker å tilby meg 100% stilling i prosjektet. De ønsker å skreddersy en stilling for meg, men har ikke fått alle svar de trenger fra forbundene de må søke for å få ansette. De sa også at jeg kunne kutte ut et intervju jeg skal på neste uke fordi det er svært sannsynlig at jeg får jobben. Likevel var det jo ikke et konkret tilbud da. Ajajaj.. jeg har litt sommerfugler i magen kjenner jeg.

Kryss fingrene for meg da. Det blir virkelig nedtur om jeg får kontrabeskjed nå til uken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er så godt som et jobbtilbud:) Grattis da:)

Skrevet

Gratulerer! Så spennende :)

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, guri.. men det KAN jo skje noe da. De sa at dersom de fikk gjennom en ansettelse, skulle jeg komme inn til en samtale..

Vi har kjøpt Amarone-vin i dag vi da.. snikfeirer litt. På den måten, hvis det viser seg å ikke gå i boks, så har vi i alle fall fått feiret..

Mannen min jobber enda, så feiringen blir litt utsatt. Blir vel et glass rundt klokka ett :)

Gjest Tale30
Skrevet

Takk, Bunnies :) Det er et fantastisk spennende prosjekt, og jeg kan få jobbe med å gjøre bra ting for folk. Luksus :)

Skrevet

Så morro! Gratulerer:o) Krysser fingrene for at de får pengene de trenger da. Men om du ikke har fått et skriftlig tilbud ville jeg gått på den andre jobbintervjuet, sånn som en plan b.

Lykke til!

Skrevet

Spennende.

Gratulerer.

Jeg har tidligere fått en jobb som kun ble opprettet til meg. Det er bra for selvtilitten:o)

Skrevet