Gå til innhold

Tror jeg har fått meg jobb!

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Håper håper håper.

Drømmejobben min kan kanskje bli den virkelige jobben :)

Jeg kontaktet et prosjekt som jeg virkelig interesserte meg for. Jeg er ikke utdannet innen det de søkte etter, men jeg tok mot til meg og sendte en mail med noen ord om meg og cv. Dagen etter ringte de meg, og ville ha meg inn til samtale. De mente at mailen min og cv'en var så spennende at de ville se hvordan samtalen gikk.

I dag fikk jeg mail om at de ønsker å tilby meg 100% stilling i prosjektet. De ønsker å skreddersy en stilling for meg, men har ikke fått alle svar de trenger fra forbundene de må søke for å få ansette. De sa også at jeg kunne kutte ut et intervju jeg skal på neste uke fordi det er svært sannsynlig at jeg får jobben. Likevel var det jo ikke et konkret tilbud da. Ajajaj.. jeg har litt sommerfugler i magen kjenner jeg.

Kryss fingrene for meg da. Det blir virkelig nedtur om jeg får kontrabeskjed nå til uken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er så godt som et jobbtilbud:) Grattis da:)

Skrevet

Gratulerer! Så spennende :)

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, guri.. men det KAN jo skje noe da. De sa at dersom de fikk gjennom en ansettelse, skulle jeg komme inn til en samtale..

Vi har kjøpt Amarone-vin i dag vi da.. snikfeirer litt. På den måten, hvis det viser seg å ikke gå i boks, så har vi i alle fall fått feiret..

Mannen min jobber enda, så feiringen blir litt utsatt. Blir vel et glass rundt klokka ett :)

Gjest Tale30
Skrevet

Takk, Bunnies :) Det er et fantastisk spennende prosjekt, og jeg kan få jobbe med å gjøre bra ting for folk. Luksus :)

Skrevet

Så morro! Gratulerer:o) Krysser fingrene for at de får pengene de trenger da. Men om du ikke har fått et skriftlig tilbud ville jeg gått på den andre jobbintervjuet, sånn som en plan b.

Lykke til!

Skrevet

Spennende.

Gratulerer.

Jeg har tidligere fått en jobb som kun ble opprettet til meg. Det er bra for selvtilitten:o)

Skrevet

GRATULERER! Det må føles bra?

Skrevet

Gratulerer! Jeg håper du får et riktig godt tilbud :)

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, de har pengene til en stilling. De jeg møtte på intervjuet mener jeg er riktig person til oppgaven pga personlighet og utdanning selv om jeg er helt på siden av det de egentlig så etter. De mener at de må tenke nytt, og at mine kvalifikasjoner er viktige for prosjektet. Så da kommer det an på om de som bestemmer er enige da.. :)

Gjest Tale30
Skrevet

Tusen takk alle sammen :) Det har vært en "tøff" tid med myyye jobbsøking og intervju, så jeg trenger virkelig dette nå :) Har jo jobb for min gamle arbeidsgiver, men bare på timesbasis hjemmefra. Uansett har jeg aldri før sett et prosjekt som jeg kan identifisere meg så mye med. Det var nok det de så :)

Skrevet

Dødskult!

Egen Tale stilling :)

Gratulerer med "nesten" tilbud!

Gjest Tale30
Skrevet

Haha, Tale-stilling! Den stillingsbeskrivelsen blir obskur :D

Skrevet

Gratulerer!

Fingre og tær er krysset.

Skrevet

Endelig! Gratulerer så mye. Den fortjente du! :)

Høres ut som om den er rimelig i box:D

Skrevet

Selvsagt får du den, de ville ikke turt å si det så klart hvis de ikke var rimelig sikre!

Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...