Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Jeg begynte med grøt når jenta mi va 3 mnd ( 2 mnd korrigert), HS sa at dette burde gå fint, og hun anbefalte 6 mnd grøt.. I den tiden begynte hun å våkne på nettene osv, kan dette ha noe med grøten å gjøre? Jeg begynte egentlig med ganske mye grøt i starten.. Hun er nå snart 5 mnd, og driver fremdeles å våkner på natten.. Hva tror dere??? Jeg begynte plutselig å tenke over dette nå, og kjenner jeg er VELDIG optimistisk på at jeg kan få sove hele natten i morgen! Hun fikk grøt ikveld også hun..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 jeg begynte med grøt til min da han var 3.5 mnd. Ga ham da 4 mnd maisgrøt blandet ut i mme. (sånn at det ble velling) han sov bedre av dette. Du må nesten prøve deg litt frem tror jeg Min som ikke en hel natt gjennom før han var 13 mnd...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Barnet til en venninne av meg merket også dette, så hun gikk over på mme til kvelds og barnet sov natten igjennom igjen. Får grøt til frokost i stedet. Det er verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå