:) ! Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Er det mye av dagen dere ikke kjenner liv ?? Er noen dager stillere enn andre ? Jeg er 24+1, i dag er han så stille i magen. Kjenner han av og til, men liksom litt roligere og sjeldnere enn vanlig. Kan det være slik av og til? Blir litt engstelig jeg..
Løvinna30 Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 hei du. Jeg selv syns jeg kjente mer liv i uke 22/23 enn uke 24.. Jeg tok det opp med jm i uke 24 fordi jeg syns han har vært så rolig de siste dagene, og hun sa ikke noe på det, men det var sånn det var, og det kunne godt ha noe med hvordan babyen lå. Noen dager senere tok jeg det opp med gyn, og han sa at det var ikke noe å bekymre seg for nå. Det var vanlig. Er 25+1 i dag, og i dag har jeg kjent lite liv, men i går var det bra med liv. Er sånn opp og ned. Og babyen har sitt egent søvn-mønster nå tror jeg. Tror det er normalt :-)
:) ! Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 Det var godt å høre! I går var han veldig urolig med masse spark. Derfor ble jeg så redd i dag når det har vært så stille. Men nå ble jeg litt roligere Tusen takk!
Løvinna30 Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 jeg var redd og bekymret. Men de sa jeg ikke skulle være det, så lenge du kjenner spark / bevegelse hver dag fra etter uke 25 (det sies jo at man bør kjenne liv hver dag, ikke hele dagen, fra uke 25 og noen sier uke 28) og gynokolgen min sa det var for tidlig å kjenne noe hver dag.. De siste dagene har det gått opp for meg at babyn ligger med hode opp og bena ned og da kjenner jeg ikke så mye, veldig lite faktisk. lykke til, klem :-)
:) ! Skrevet 17. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2010 Takk for fine svar Da skal jeg nok klare å være glad bare jeg har kjent bevegelse i løpet av dagen, og det har jeg jo gjort hver dag Takk, og lykke til, til deg også
Mille & lillegutt Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Jeg er 26 + 4 uker i dag. Noen dager er han veldig aktiv og sparker hardt, mens andre dager kjenner jeg ikke så mye til han. Blir også bekymret når jeg ikke kjenner så mye som jeg er vandt med noen dager, men kjenner jo at han rører litt på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå