Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 JEg tror jeg egentlgi er litt grisete og uhygenisk jeg. Jeg dusjer 1 til 2 ganger pr uke. Vasker meg ikke nedentil hver dag, kanskje tredjehver eller noe. Morgensellet er å vaske litt øynene med kaldt vann og pusse tenner. Om kvelden kler jeg av meg og legger meg. Når jeg hadde samboer for en del år tilbake pusset jeg tenner om kvelden også, og så vasket jeg underlivet hver kveld, i tilfelle det skulle bli sex og sånn. Og egentlig, egentlig tror jeg det er mer vanlig enn man tror å slurve slik. Eller er jeg slik forde jeg er så feit? JEg er 120 kg og 167 cm, så det er ganske tungt å stå der og skule vaske seg nedentlig lissom.... Og ja, jeg piller meg i nesa og tørker fingeren under genseren i smug...... OG jeg fiser og stikker handa nedi for å lukte på fisen. Gjør ikke alle det? Seriøst asså, det kan da umulig være bare meg??
agent007 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Ja dette tar ikke jeg alvorlig i allefall....
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Jeg er 99 kg og 165 cm, men jeg dusjer hver dag. Ikke tungt i det hele tatt å holde en god hygiene.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Jeg dusjer hver kveld hvis jeg skal på jobb dagen etter. (orker ikke dusje på morningen). Om jeg bare er hjemme kan det godt gå 3 dager før jeg dusjer, kanskje tilogmed 4. Vasker ikke underlivet hver dag jeg heller. Fjerner sminke med servietter, men pusser tenner morgen og kveld. Kan fint bruke samme truse 2 dager på rad også, hvis jeg bare er hjemme. Kattevask under arma, og på med ny deo! Da er jeg klar for å starte dagen! Men, hadde dere sett meg ville dere nok ikke trodd det. Så å si at sånt bare er tull, det tror JEG er tull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå