Høygravid guttemage <3 Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Huff sitter her da å ser klokka tikke mot midnatt og vet at 17.april kommer, og at jeg da er 1 dag over termin, det er kjedelig.. Hatt masse kynnere, stikking o.l de siste ukene, så trodde jeg kom til å føde termin. Men nei, og ser ikke ut som noe skjer idag/kveld heller.. Skulle ønske jeg hadde gutten min i armene mine nå!! Gleder meg sååå til å se han. Er det flere som har hatt masse modningstegn lenge men likevell gått over termin?
vero:o) Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 tja jeg har termin om en time har hatt det sånt som du sier minst 3 uker...mer de to siste ukene da...men men ...er forberett på å gå over gikk over 13 dager sist..men da kjente jeg ikke noe serlig modning heller...
Høygravid guttemage <3 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 nei vil ikke tro det er noe gøy med overtid i det hele tatt.. :/ hva er grunnen til at man går over egentlig når man har åpning og er moden i den forstand? er det babyen som ikke vil ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå