Minima Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Noen som vet hvordan man skal få bukt med sånn ekkelt brunt grums som danner seg i badeender??
Hikken Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Jeg pleier med jevne mellomrom å legge sånne "klemme vann ut og inn"-badedyr i klorvann (masse klor) og "skylle" dem innvendig med det et par ganger. (Bruk hansker!) Så gjør jeg det samme med rent vann for å skylle )
erteposen + 4 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Æsj...det er en bakteriebombe. En kan legge det i vann en god stund med vaskemiddel t.d. zalo eller en liten skvett salmiakk, og trykke på de flere ganger og gjøre det samme med rent vann. Jeg kjøpte akkurat badeleker uten hull:)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Tips: heng lekene opp i netting når de ikke brukes, slik at vanne rennes av. Leste det en gang;) Vi har f.eks kjøpt en slik netting hylle ifra IKEA som vi har hengt opp på badet, og der legger vi lekene i den nederste hylla når de ikke blir brukt
Fjerteberte Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Klem mest mulig vann ut av lekene når dere er ferdig med badinga.
Gjest Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Løs opp en god slump bakepulver i vann og skyll badedyra innvendig med dette. La oppløsningen være inni dyret ei lita stund og rist god, og skyll ut. For å forebygge sånn motbydelig grums, så bør badedyrene klemmes så tomme som mulig for vann etter hvert bad. Bakepulver i vann kan forøvrig også brukes f.eks. i kaffekanner og termoser - det blir gullende rent!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Her presser jeg ut vannet etter hvert bad, og legger de i sånn nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå