Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #126 Skrevet 17. april 2010 Det er forskjell på noen som angriper ei jente og banker henne, for så å få vite at hun var gravid og at barnet døde som følge av bankingen. Slike folk tenker jeg at får straff nok ved å vite om det de har gjort. I en helt annen ende av skalaen er de som banker opp ei jente for å drepe et foster. Dette er ubeskrivelig sjukt, og er man 17 år så er man ikke et barn, man forstår GODT konsekvenser av det man gjør. Alderen er i denne saken absolutt ikke noen unnskyldning!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #127 Skrevet 17. april 2010 Synes det er snålt at offeret i det hele tatt nevner dette i bloggen sin jeg da..Oppmerksomhetsyk?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #128 Skrevet 17. april 2010 Det er Abortloven sin skyld at folk tror de har rett til å presse ei jente til å ta abort. Hvis ikke Abortloven hadde vært, ville folk hatt mer respekt for liv. Forøvrig skremmende at jenta som slo kunne la seg manipulere slik av en kamerat.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #129 Skrevet 18. april 2010 Syk sak, jeg tror forresten det var vi som fikk bloggen slettet. Hurra for oss.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #130 Skrevet 18. april 2010 At offeret er oppmerksomhetsyk? Det er terapi å skrive, samtidig som det er godt å få støtte og oppmuntring i en vond tid. Jeg fatter ikke at noen får seg til å skrive at; de syntes det er synd at folk er så negative mot hun overgriperen!!??!!, at hun KUN er 17år og umoden og at det er synd på henne osv.. Men det er vel mennesker som ikke er helt oppegående i tankeboksen sin selv. Kan ikke skjønne annet
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #131 Skrevet 18. april 2010 Ja,oppmerksomhetsyk! Hadde vært helt knust jeg.Hadde jeg trenkt skrive hadde jeg skrevet i en dagbok.Og det var nevnt her at de kranglet via bloggene? Hvis det ser ikke jeg mye seriøst i dette.Sånn blir for dumt.Fjortisopplegg hele greia.Og er begge mødre?Det kan umulig være bra. MEN,ingen unskyldning for hun som overfalt hun andre jenta.En må være passe syk.Og hun bør få en kraftig straff. Men jeg synes hele opplegget virker veldig useriøst..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #132 Skrevet 18. april 2010 De har ikke kranglet over bloggene. Hun som ble overfalt fikk mye urettferdig utskjelling pga feil informasjon som ble spydd ut i overgriperens blogg. Hun følte hun måtte gi dem riktig informasjon og skreiv hva som var rett og ikke inne på bloggen. Noe hun i ettertid har beklaget seg for. Syntes det blir så skrudd og begynne å sette spørsmålstegn og trakasere måten dette ofret ønsker å bearbeide sorgen sin på. Er ikke alle som tenker som deg anonym 14:49
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #133 Skrevet 18. april 2010 01:31: Jeg veler å tro at du ikke er så forferdelig blåst i hodet ditt at du tror at abortloven her noe som helst med mord og respekt for liv å gjøre. Hvis vi ikke hadde abortloven, hadde vi da ikke respektert livet til kvinnen som var ufrivillig abort? Og nei, det er ikke bare å adoptere bort barnet. Dere som er mot abort gjør meg så kvalm. Spesielt de som mener at abort etter voldtekt/incest er Ok, men ikke ellers. Da anklager en det uskyldige livet som kunne blitt et barn i tillegg. Hvis en er "mot abort", så bør en jaggu meg verne om de uskyldige som blir til uansett årsak, ikke etter hva som passer følelsene sine best. Og så blir jeg fasinert over de som er mot abort som tror at abortloven har noe som helst med aborttallene å gjøre. Tror dere virkelig at provoserte aborter ikke skjer i land hvor abort er ulovlig? Og tror dere virkelig ikke at det var like mange (kanskje fler?) aborter i Norge før abortloven kom? Kom dere ned fra deres høye hest, det er mer enn nok av de som er "mot abort" som plutselig befinner seg i en situasjon der de av forskjellige årsaker må ta valget selv, da er det litt pinlig å tenke tilbake på hvor dømmende en var når ting gikk greit i sitt eget liv. Selv om årsaken kan være at det er fare for mors liv eller at barnet ikke vil være levedyktig etter fødselen, så er en abort en abort.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #134 Skrevet 18. april 2010 Jeg var inne på begge bloggene før bloggen til solveig ble slettet. Og jeg må innrømme de virker helt bortevekk begge to. Solveig hadde ikke lov til å kontakte Frida, men likevel skrev Frida i bloggen til Solveig, og skrev på slutten: Og husk, du hekje lov til å svare mej!! Hallo.. Hvor fjortis går det ann å bli? Virker ikke som hun sørger så altfor mye over barnet som hun mister heller. Da hadde hun neppe sittet å blogget om det hele tiden.. Når det er sagt er dette en grusomt trist historie, og jeg håper solveig får den straffen hun fortjener. Hun trenger åpenbart hjelp. Og jeg håper det går bra med Frida, som mistet den lille..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #135 Skrevet 18. april 2010 Fy fader så idiot du virker anonym 17:05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå