Gå til innhold

Drepte ufødt barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper hun brenner i det varmeste, i all evighet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sjokkert!!! Hva i alle dager??!!!! Så utrolig fryktelig!!!

Hun som gjorde dette kan i alle fall se frem til null jobber i fremtiden. Enhver arbeidsgiver som googler henne, kommer til å rygge.

Skrevet

Dette er så forferdelig at jeg har ikke ord.

Jeg tror ikke hun solveig sånn innerst inne vet hva hun har gjort. Hva et barn betyr. Det tror jeg kun mødre vet.

Desverre så vet jeg om en sånn sak til hvor barnefaren sendte kompiser på dama som var 4-5 mnd på vei og slå henne gjentatte ganger i magen så barnet døde. Forferdelige mennesker..

Skrevet

sykt er ordet..... både på den ene og den andre måten....

Skrevet

Ser hun som overfalt den gravide stakkars jenten, skylder på at hennes handlinger med at hun har vært voldtatt. Jeg har blitt missbrukt seksuelt av fler menn når jeg var lita. Og blir sint over at noen bruker dette som unnskyldning. Det er ingen unnskyldning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg kjenner ingen av de involv erte i denne saken men jeg er helt på gråten her. Tenker på den lille spira som lå i magen der og ble sparket i hjel. Det er helt forferdelig. Hun må jo ha vært en 15 uker på vei eller noe. Ikke at svangerskapslengden har noe å si.

Skrevet

Tenk at det er mange barn som blir drept i mors liv i uke 15 av leger også.fy skam! Det var det første som slo meg når jeg leste overskriften her.

Men denne historien er jo helt grusom. Og det brutale ved det hele. Vi lever i en syk verden! Blir helt skremt jeg:(

Skrevet

Dette kan ikke unnskyldes på noen som helst måte, denne galne jenta som har gjordt dette , virker heller forferdelig umoden

Skrevet

Beklager, barnemordere får ingen sympati hos meg.

Skrevet

Ikke sant, jeg skjønner ikke hvordan den galne, unge damen eller den manipulerende gærne mannen som ikke kan tre på en dong kan høste noen som helst sympati. Syke, onde folk.

Skrevet

Hjelpe meg for en dømmende gjeng.. Denne jenta har gjort noe helt forferdelig ja, men hun fortjener ikke all denne drittslengingen. Hun står frem med bilde og navn, og det er modig gjort. Hun vet jo at hun kommer til å plages med dette resten av livet.. Håper hun får hjelp og flytter langt bort, helst utlandet, og får et nytt liv etter hun er ferdig med straffen som venter.

Skrevet

Det måtte jo bare komme. Er du helt blåst, 23:05?

Skrevet

Herregud så tragisk. For en syk syk jente..

Fant henne på nettby også, hvor hun skriver følgende i dagboka..

"hvis du fikk vite at du var gravid idag, hva ville du gjort? - spørs hvem faren hadde vært om jeg hadde beholt eller ikke."

En sånn jente har ikke helt vettet i behold..tenke å skrive noe sånt? Blir helt kvalm av dette jeg =(

Skrevet

Akk, ja, hva skjer med verden når man ikke engang kan banke opp en gravid til hun aborterer uten at noen kommenterer negativt på et nettforum for mødre/gravide....

Skrevet

Det virker jo nesten oppmerksomhetssykt å legge ut historien på nett på den måten. En langt mer verdig framgangsmåte hadde vært å skrive et brev til offeret og beklage og heller fortelle politiet hva som skjedde i detalj.

Når hun forteller at hun har blitt manipulert osv fremstår det ene og alene som om hun ønsker å fraskrive seg sitt eget ansvar for handlingen. Det er ikke modig gjort, heller tvert om. I et lite samfunn vet alle om sånne hendelser på null komma niks og dette virker som et forsøk på å få forståelse og sympati.

Skrevet

Slår man gravide kvinner, dreper man ufødte barn, Nei! DEt finnes ingenting som kan forsvare denne handlingen. Har selv vært utsatt for mye jævlig men å røre en gravid kvinne(ett uskyldig lite menneske er involvert) er bare ikke akseptabelt. Skulle vært i usa dette her, så hadde hun sittet i stolen om noen år og det fortjener hun.

Skrevet

Jeg vet ikke hva denne jenta som har gjort dette fortjener, det er heldigvis en rettstat vi bor i så hun får sikkert en rettferdig rettsgang, og hun slipper sikkert å bli dømt på grunnlag av føleleser.

MEN: Nå har jeg lest bloggen hennes, og jeg kommer ikke utenom å sitte igjen med det inntrykket at hun hadde MANGE muligheter til å velge annerledes. At det gikk så galt som det gikk er jo helt forferdelig, men at hun gang etter gang har gått og tenkt at hun skal slå til denne jenta er galt galt galt i seg selv. Man slår ikke, man slår i alle fall ikke gravide kvinner!

Skrevet

jeg er helt rystet! Stakars fride og gutten som skulle bli storebror. Håper denne jenta får straff. Men hva tror dere, hun er under 18, hva tror dere straffen blir utenom at alle vet hva hun har gjort?

Skrevet

Kjenner jeg blir helt kvalm. Noe så grusomt!

Og til deg som reagerte på leger også fjerner fosteret: i slike tilfeller bør jo mor/den gravide bestemme, og ja, noen tar abort.. Men at andre går hen og dreper DITT barn som er i magen din, barnet du elsker og gleder deg over. Det er rett og slett sykt!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva??? Hvordan er det mulig?!

Og hvor gamle er de som sitter å kommenterer der? Diskutere hvorvidt man har prukt prevansjon eller ei? Spiller det noen rolle?! Gaaad, jeg kjenner jeg ble en smule sint nå.

Skrevet

Jeg håper hun får hjelp da. Her må psykiatrien komme på banen. Det er noe som ikke er riktig i hodet på et sånt menneske.

Man er umoden når man er 17. Men ikke sånn som dette. Noe er galt.

Og det at hun prøver å unskylde seg med at hun selv har blitt misbrukt er kanskje det som provoserer meg mest!

I et normalttilfelle ville hun vel ha fått minimalt med straff, og ville ha kunnet fortsatt livet uten noen følger.

Nå har hun jo gått offentlig ut, så således slått spikeren i kista på sin egen fremtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...