Gå til innhold

Drepte ufødt barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud! jeg vet jo hvem begge de jentene er! :o helvete,dette var trist og provoserende å lese!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en med termin 4.10.10 er ikke 11 uker på veg, men 15 uker...

Skrevet

Hun burde vært i fengsel, ikke sitte å få vennene sine til å kaste dritt på et av hennes voldsoffere. Forferdelig kvinne menneske. Skal merke meg navnet hennes.

Skrevet

Deilig er Jorunn er en av de få som kan regne.

Skrevet

Det virker som om hun var sammen med eller forelska i barnefaren her, og ut av sjalusi og ondskap derfor drepte barnet i magen. Nå vet hun at hun er i deep shit, og forteller derfor om seksuelt misbruk for å appellere til folks sympati.

Hun virker som en usedvanlig kald og beregnende person, kanskje en ung sosiopat? Men sjalusi har jo fått mange andre til å gjøre syke ting, så det er jo ikke sikkert.

Hadde dette skjedd i USA så hadde hun sikkert fått laang fengselsstraff, for der dømmes 17-åringer som voksne, og mord på ufødte barn regnes også som mord.

Skrevet

0219 Nesten eksakt hva jeg skrev til bloggen hennes inkludert det om usa, men det ble selvfølgelig ikke vist.

Skrevet

Nå eksisterer ikke bloggen lengre :/

Skrevet

Hun har vært sammen med barnefaren, så det kan være at det har litt med sjalusi å gjøre ja. Unasett er ingenting en unnskyldning.

Moren sa "ok" når barnefaren prøvde å tvinge henne til abort. Hun bestilte time og møtte opp der, men klarte ikke gjennomføre aborten likevell.

Om hun sendte ultralydbilder til barnefaren vet jeg ingenting om, men det kan jo ha vært noe han bare sier. Hun har derimot lagt ut ultralydbilde på nett, men det må hun vel få lov til.

Skrevet

Ikke ratrt at den ikke finnes lenger, er jo oppslag i både VG og Dagbladet om den..

Skrevet

Takk til deg som meldte fra om bloggen, nå er den slettet:-)

Skrevet

bloggen er vekke....hva er det for noe,skjønner ikke helt hva som er skjedd her,utifra hva dere skriver....er det noen som har misshandla jenta til hu mista baby..eller har hun gjort det selv?skjønner ikke....

Skrevet

En gravid jente ble banket og sparket i magen til fosteret døde. Det var to personer som stod bak, barnefaren og bestevenninen hannes.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Herregud..Nå ble jeg kvalm!!! Stakkars stakkars jente..

Håper de ikke holder tilbake med straffen her!!

Skrevet

Får helt vondt i magen av dette. Går det ann å være så grusom?

Dere som sier hun må leve med det resten av livet, og at det er straff nok.

Er dere tilbakestående? Hvis noen i din nære familie misbruker eller skader barnet ditt, skal de da ikke få straff fordi de må "leve med det resten av livet"?

Det er for pokker ikke straff nok!

Og når man kan gå å overfalle en gravid kvinne, da tviler jeg på at hun i det hele tatt har evne til å angre eller ha det vondt resten av livet!

Hun fortjener straff, hard straff, for dette er grotesk

Skrevet

Helt vanvittig at man kan finne på å gjøre slike ting mot andre mennesker. Å unnskylde seg med at man har blitt utnyttet, manipulert og voldtatt hjelper jo ikke uansett.

Skrevet

Det er en vesens forskjell på et 15 uker gammelt foster og et barn på foreksempel 5 år.

Jenta fortjener straff for legemsbeskadigelse. Det er det hun har utøvd.

Skrevet

Forskjell i loven er det ja, men jeg mener det burde vært lik straff!

Dette er en grov sak, uansett hvordan man snur og vender på den.

Skrevet

12.32, med døden til følge, gi henne 15 år, eller enda bedre, den elektriske stol.., trenger ikke slike mennesker her på jorden. Hva blir det nesten, en 5 åring??

Skrevet

12.57, synes det var drøyt sagt! Elektrisk stol??

Skrevet

Ja, det var gjerne drøyt, men det var handlingen også

Skrevet

Ingen unnskyldning er god nok for en sånn handling, men er man uten vett, så prøver man på det meste, selv dårlig unnskyldninger, gi henne forvaring på livstid, slik at vi andre kan sove trygt

Skrevet

Forvaring? Er dere klin gærne hele gjengen? Forbrytelsen hun har begått er forferdelig, men den kvalifiserer på ingen måte til forvariing. Fatter dere hva forvaring er?

Dette er en tragedie for alle involverte, enten de er istand til å forstå det selv eller ikke pr idag. Men dere her inne er jo helt ute av balanse, perspektiv har dere ikke!

Skrevet

Hvis du ikke forstod hva forvaring betyr 14.39, så slå opp i en ordbok.

Betydningen ligger i ordet.

Synest det er helt greit at hun blir holdt innesperret resten av livet, så slipper andre å bekymre seg for å måtte møte denne galningen på gaten.

Ja, det er tragisk, men vi andre normale folk har rett til å bli beskyttet fra sånne sinnsyke mennesker. En gang drapsmann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...