Gå til innhold

Drepte ufødt barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufødte barn har ikke rettsvern i Norge.

Dvs at hun ikke kan holdes ansvarlig for å ha tatt et liv men hun kan dømmes for grov vold med uheldig utfall og oppreisning til offeret.

Og aller best hadde jo vært tvungen behandling av psykiske problemer så hun ikke ødelegger livet til flere etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta som gjorde dette må leve med dette resten av livet. Hun er kun 17år. ALLE mennesker gjør feil. La henne være!!

Skrevet

Ingen sympati fra meg! Hun tok en rekke valg i forkant av denne episoden som ikke lar seg bortforklare. Hun synes tydeligvis at det er greit med vold, slik som hun har gått og planlagt ørefiker i forkant av dette.

Eneste stedet hun vil få jobb må vel være i et leiemorderfirma. "Jeg fulgte bare ordre" funker som dårlig forsvar selv i en krigssituasjon.

Skrevet

Har postet flere innlegg på solveig sin side, men de kommer nok aldri på trykk. Det ser ut som hun nå kun poster heia innlegg og innlegg som ser ned på offeret fordi hun var 18 og gravid med nummer 2. Noen måte å melde en sånn blogg på. Den må da være utrolig påkjennende for offeret.

Skrevet

Ja nå poster hun bare støtte svarene nå. Herrefred for en skrudd jenta. Hadde hun hatt noe fornuft igjen oppe i hodet sitt, hadde hun tatt hele innlegget vekk.

Skrevet

Hun har sparket et barn til døde....

Et barn som utvilsomt var i stand til å føle smerte.

Terminen var 04.10...

Hun er ikke mer verdt enn hvilken som helst annen barnemorder.

Skrevet

ALLE mennesker gjør feil. Jenta er bare 17år. Hun må leve med dette resten av livet. La henne være!

Skrevet

Offeret må også leve med dette resten av livet..Ett av ofrene har ikke lenger noe liv å leve med dette...Men det er kanskje helt greit det...

Skrevet

Alle mennesker begår feil, men ikke med døden til følge. Damen er en farlig voldsutøver og jeg har i allefall ikke tenkt å la henne være i fred.

Hun innser jo heller ikke den fulle konsekvens av det hun har gjort slik som hun blogger i vei.

Skrevet

Jeg fatter ikke at noen kan unnskylde og støtte en slik handling jeg. Men de kan vel identifisere seg med henne da. Det vil si at de er like ødelagt i hodene sine som henne!!!

Skrevet

Jepp, alle gjør feil. Og alle må stå til rette for de feilene de gjør. Enkelt og greit.

Feilen hennes er etter min mening det verste man kan gjøre. Det laveste av det laveste. Barnemord.

Skrevet

Bra du har gjort det Misantrop.

Skrevet

Huff. Syns synd i begge parter her jeg:( Håper de får nødvendig hjelp.

Skrevet

Det der er noe av det drøyeste!!

Sykt, rett og slett.

Bra noen meldte bloggen!

Tragisk for jenta som mistet barnet at overgriperen forsetter overgrepene med bloggen sin..

Skrevet

Jeg synes ikke synd på hun som har gjort det. Uansett hva hun har opplevd i livet så burde hun sørge for at andre ikke skal oppleve smerte som hun tydeligvis har. Det kan være årsaken til at hun er ødelagt i topplokket men ingen unnskyldning.

Det er kun 2 offer i denne saken og det er mor og det ufødte barnet..

Skrevet

Noen som har tenkt over alle skrivefeilene i bloggen?

Nok er nok med en K

Venninne med to dobble N er

Dum skrives ikke DOM. Innlegg faller litt på sin egen urimelighet når man skriver mulig jeg er dom men....

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skal tro på dette eller ikke, er vanligvis ikke den som pleier å hive meg med på anonyme diskusjoner her inne, men på denne frides blogg står det at hun skulle hatt termin 04.10.10. Dette er da altså 7 måneder til. Hun ville da vært ca 11 uker påvei nå

på denne Solveigs blogg stod det at denne fride hadde sendt gravidmagebilder og ultralydbilder til denne bf.

Hvem har gravidmage når man er 11 uker på vei? står også at bm angivelig skulle tatt abort, men et par måneder etter viste det seg at hun ikke hadde tatt abort. Et par måneder etter når hun ikke var mer enn 11 uker på vei når dette angivelig skulle ha sjedd? regner jo med at hun var i allefall 4-5 uker på vei da hun fant ut at hun var gravid, og avtalte med bf at hun skulle ta abort.

Om det er noen som dikter opp og lyver om slike alvorlige ting, så må jo de være syk i hodet sitt, men om dette er sant, så er det en tragisk historie for alle parter, men jeg vil uansett ikke kalle et foster på 11 uker for et ufødt barn.

Og nei, jeg er ikke for abort.

Skrevet

Nei, du er nok ikke dom, men litt teit mht til å fokusere på skrivefeil i en slik situasjon.

Skrevet

Jeg hadde både gravidmage og UL-bilde i uke 11 :) (Kanskje spesielt i andre svangerskap)

Skrevet

termin 4.10 gjør henne vel lengre på vei enn meg. Jeg har termin 31.10 og er i uke 13 nå. Så hun var vel 15/16 uker.

Skrevet

Hun var 14 uker på vei, og ja, slanke kvinner som har vært gravide før kan få mage tidlig. Uansett, dette er noe gjerningskvinnen bruker som unnskyldning for sitt raseri. Vi har ikke hørt offerets versjon rundt dette. Leser man kommentarene i bloggen så ser man at hun forsvarer seg mot dette, sier hun ikk ville ha noe med barnefar å gjøre, så hvorfor skulle hun sende bilde?

Men ja, jeg er enig i at det mest behagelige her ville vært om dette ikke var sant!

Skrevet

Termin 04.10 vil si at hun ville ha vært i uke 17 nå...

Skrevet

Helt utrolig at noen måååå stille spørsmåltegn ved dette. Kanskje noen har vansklig for å svelge at noe så grusomt faktisk skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...