Gå til innhold

Drepte ufødt barn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sykt! Kvalmende å lese hvordan hun prøvde å fraskrive seg alt ansvar...

Skrevet

Det er noe som ikke stemmer her....

Skrevet

At hun tør å skrive det på nettet! AT HUN TØR!

Skrevet

Håper dette er noe de jentene har kokt ihop for å skape blest om bloggene sine. Uansett om det er sant eller ikke er det ufattelig idiotisk av denne Solveig å legge dette ut på nettet. Det vil aldri forsvinne.

Skrevet

Dette er nok sant, dessverre. Det er venninen min som var den gravide her. Utrolig tragisk sak!

Skrevet

Hun her må jo være meget syk, først ta livet av et barn og så legge hele historien ut på nett. Hvis dette er en sann historie , så skulle hun vært innlagt på livstid, kan ikke ha noe sånt gående løs, hun er jo en tidsinnstilt bombe hele jenta.

Skrevet

fy fader.. jeg vet godt hvem hun er.. trodde hun var verdens søteste jente som alltid smilte.. fy flate :o

Skrevet

Hvor er foreldrene til denne jenta? Helt utrolig.

Grusomt.

Skrevet

Ja, men nå har lovendringer gjort det vanskeligere å få gale folk innesperret så da må vi vanlige leve med at slike får fly fritt rundt og tro de kan angripe hvem som helst under påskudd av vond barndom og politiet som ikke stoppet dem i tide....

Skrevet

Ja, enkelte av lovene her i landet er dessverre en stor vits..

Skrevet

Herregud, kan de virkelig legge dette ut på nettet uten at det får konsekvenser??

Skrevet

Konsekvenser? Det er jo en politisak?

Skrevet

Det er jo det jeg mener. Og så legger de det ut på nettet???

Skrevet

Noen må jo kontakte foreldrene til denne jenta. Hun kan ikke legge ut slik informasjon på nettet!

Skrevet

Jada, er en politisak, og der stopper det trolig, de gjør vel fint lite i sånne saker, da hun tydeligvis er for syk for fengsling,og for frisk for innleggelse, så slipper hun nok gjerne fra det hele med et aldri så lite forelegg

Skrevet

Hun satte seg på magen til den gravide, og dermed døde babyen? Hæ?

Skrevet

Det skjedde vell mer under overfallet enn det.... Forteller sikkert ikke alt..

Skrevet

Ser ikke verre ut, dessverre. Har helt sikkert gjordt noe mer enn å bare sitte på magen, tenker jeg, syke,syke kjerring

Skrevet

Hun på 18 "krangler" inne på Solveig sin side også. Enten så er hun utrolig umoden eller så er det noe merkelig med denne saken.

Skrevet

Hun sparket offteret i magen gjentatte ganger. Gikk etter magen hele tiden.DERFOR døde barnet!

Skrevet

På tide at ufødte fostere får egne rettigheter.

Dette er forferdelig. Helt grusomt og tragisk.

Jeg håper virkelig denne solveig råtner i helvete.

Stakkars jente.

Aborterte hun rett etter overfallet? Var hun ca 15 uker på vei?

Forferdelig..

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Dette var sjukt....... Ble dårlig.

Skrevet

whaaat ! Hva i allverden fikk henne til å legge ut om dette i all offentlighet ??? Håper hun får straffen hun fortjener.

(enda en "16 åringer er ikke gamle nok til å bære frem barn", og det trenger ikke gjelde jenta som mistet, men oppførselen til dem rundt, ingenting er real life...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...