Gå til innhold

YES!!Eg har fått utovernavell!!!


Scarlette

Anbefalte innlegg

Eg har vært litt bekymret for at jeg er 14 uker nesten 15 og ikke fått noe mage. ER DET NOE INNI DER??

Men jeg har endelig begynt å få utovernavell og eg har ikke vært så gla for noe siden jeg tok graviditetstesten!!

 

Det betyr at det er en han eller hun som vokser inni meg og presser ut navellen min..

JIPPI!!

Så da slapper jeg litt mer til jeg skal treffe jordmord i uke 16 og ul i uke 18!!Da er den en baby inni der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har full forståelse for d :) Går også med førstemann, og tenker også stadig er det virkelig noe der inne? Men, har begynt å sett at magen har løftet seg mot navvelen, så noe skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe spennende :)

Skulle prøve å holde inne magen i dag, men den lille kulen ville ikke vekk, så her foregår det også noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik opplevde jeg også det i uke 15, plustelig var det kommet en mage. Og så var jeg hos jordmor og hørte hjertelyd forige uke - fantastisk og få et skikkelig håndfast bevis på at noe lever der inne. For jeg kjenner ingen tegn til liv foreløpig. Gjør dere`?? Er 17 uker på vei nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror jeg kjente babyen sparke nå ,,ellers var det livmoren som har fått lemus(dunke bevegelse) Lå litt på siden. Kjempe artig..

jeg er 16+4 men det er det eneste jeg har kjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...