Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Ser i tråden om sex på spennende steder at et par stykker svarer at de har hatt sex i en bil i fart. Altså med føreren av bilen. En skriver til og med at det var i en lastebil. Hva i all verden går for seg i hodet på folk som gjør slike ting? Tenker de ikke en millimeter lenger enn sine egne umiddelbare lyster? En bil i fart er et drapsvåpen. En lastebil knuser alltid det den treffer, med mindre det er en enda større lastebil. Hvordan går det an å utsette sine medpassasjerer for noe slikt? Det er ikke et hakk mindre uansvarlig enn fyllekjøring! Mennesker som gambler med andres liv i trafikken er det verste jeg vet! Det burde være fengselsstraff for slikt, på lik linje med å vifte med en ladd hagle.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Enig, men blir de tatt, så får de en heftig bot hvertfall.. (Om de får fengsel i tillegg vet jeg ikke)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Jeg var 13-14, og nei, jeg tenkte sjelden på konsekvensene av hva jeg gjorde. Jeg tror ikke jeg er alene om å være litt korttenkt i den alderen.
Gjest Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Du får nok mer enn en heftig bot om du blir tatt. Det er såpass uaktsomt at jeg ikke kan forestille meg at man får beholde førerkortet etter noe sånt.. Veldig tankeløst, ja. Skal ikke mye til før man dreper noen med bil...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 holdt på å frontkollidere jeg med en som havna i feil kjørebane i en sving fordi dama gav ham en blowjob, havna i grøfta og alt gikk heldigvis bra, men det kunne likegodt smelt noe jævlig Mange idioter
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Dessuten er det vel føreren som har ansvar, er det ikke det da? Og ikke meg (anonym over gyntha)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Noen har vel mer selvkontroll enn andre...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Det var et par som ble tatt for å ha hatt sex i fart for ikke så veldig lenge siden. Var i flere riksaviser. Han mistet førerkortet på stedet. Politiet hadde observert dem en stund, og farten varierte visstnok mellom 40 og 100 km/h. Pluss veldig ustabil kjøring. Sier seg selv at han ikke hadde mye kontroll. Mener de begge burde fått fengselsstraff.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Og da mente jeg i forhold til at de ikke kjører noe dårligere selv om de har sex;)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 Mange som mener at de ikke kjører dårligere selv om de har drukket også.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 20:44, du har garantert ikke førerkort. Veldig enig med deg, HI.
Gjest Skrevet 16. april 2010 #13 Skrevet 16. april 2010 Når du er 13-14 er du ikke ansvarlig for handlingene dine i lovens øyne, så det blir noe annet:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #14 Skrevet 16. april 2010 13 år! Brøt mange lover på engang han typen din da.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #15 Skrevet 16. april 2010 Du kan vel fritas for noe av ansvaret fordi du var så ung, men ikke faen om den som setter seg over skrevs på en som kjører bil er unndratt ansvaret! Er ikke akkurat greit å forstyrre føreren heller. Spyr av slike mennesker!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #16 Skrevet 16. april 2010 Jeg tenkte vel mer generelt. Altså ikke avhengig av alder. At det først og fremst er fører sitt (strafferetslige) ansvar?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #17 Skrevet 16. april 2010 Jeg vet ikke hva loven sier om det, men sunn fornuft tilsier at begge parter er like ansvarlige for den livsfarlige situasjonen de utsetter andre bilister for. Når man vet at man forårsaker at føreren kan ha problemer med å holde seg rett i kjørebanen, finnes det ingen unnskylding! "Oi, så synd at han kjørte rett inn i den bilen og drepte to barn og foreldrene - han burde ha sagt til meg at jeg ikke kunne ri ham mens han kjørte"????
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #18 Skrevet 16. april 2010 Enig, det er ikke til å tro at folk får seg til å gjøre det. Blir kvalm bare ved tanken på å ta med meg barna mine i bil når jeg tenker på alle de idiotene som også har førerkort.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #19 Skrevet 16. april 2010 Mennesker som med fullt overlegg utsetter andre for livsfare i trafikken er blant de jeg forakter aller mest.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #20 Skrevet 16. april 2010 Du var 13-14? Får en jo til å stille spørsmålet: "Hva slags menneske lar seg ri av ET BARN mens han kjører bil?" Hadde blitt en fin dom: bildrap og sex med mindreårig på samme tid. Håper for din del at du ikke er sammen med en slik tanketom pervo fremdeles!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå