Gå til innhold

et spm om barn og ny kjæreste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når fikk barna møte den nye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... alt for fort for mange antar jeg... Jeg hadde kjent ham i to mnd, og vært definert som par i bare en mnd da han møtte sønnen min.

Gutten min var bare to år, og veldig vant til at det var mange ulike mennesker hjemme hos oss, så de første mnd gjorde jeg ikke så mye for å forklare ham forskjellen på kjæresten min og de andre som var der. Vi var ikke fysiske foran ham de første par mnd...

Jeg tror barnets alder er helt avgjørende, jo eldre, jo lengre ville jeg ventet:)

Skrevet

gjelder en på to og en på tre

vært sammen i to mnd, og ting er begynt å bli stabile..

men vil ikke være for tidlig ute..

bf var rask, og det gikk bra.. men der er det alltid mye folk frem og tilbake.. når de er hos meg er det bare oss tre, og nær familie..

Skrevet

burde de evt møte ham noen ganger før jeg forteller at vi er kjærester??

HI (både her og over)

Skrevet

Etter første date, ikke planlagt men ble bare slik, Første date varte fra fredagsettermiddag til søndags kveld/natt.

Når sønnen min kom hjem søndagskveld var daten altså enda ikke gått hjem ;)

De hilste, prata litt. Jeg gikk på kjøkkenet for å ordne kvelds, og når jeg kom tilbake lå sønnen min med hodet i fanget hans!

Nå, 8 mnd senere, omtaler han kjæresten min som pappa xxxx

Skrevet

Min sønn var to år.

Møtte nåværende mannen min ganske så fort, men vi var venner før vi begynte å rote i lag.

Spurte selv etter en stund om han fikk kalle han pappa. Nå er vi gift å venter nr tre, så begynner å bli en stor familie:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...