Gå til innhold

sjekka mobilen til mannen min og

Anbefalte innlegg

Skrevet

der hadde han skrevet en sms "så han idioten vi slo ned den gangen. Han hadde kutt i leppa, øyebryna og hadde blåmerker i hele ansiktet"

greit, jeg burde ikke sjekka mobilen, men!! synes det var skikkelig kjipt å få vite det. føles som om han lever et slags dobbelt liv for han er absolutt ikke noen slosskjempe til vanlig. Selv om han var det før min tid.

Jeg sa det til han for jeg ble flyforbanna, og nå er han bare drittsur på meg siden jeg sjekka moben hans. æsjjj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.. huff da.. Men sa han noe om denne hendelsen da? Kan jo være "mimring" med en kamerat om en de slo ned på fest i ungdomsfylla el.l? Ellers så finnes det faktisk noen idioter som fortjener et slag i trynet også..! Tror nok ikke jeg ville ha "innrømmet" å ha sett på tlf, men heller ha prøvd å fiska litt etter informasjon om denne episoden siden det virkelig plaget deg.. Men det er lett å være etterpåklok! Nå tror jeg nesten du bare må legge deg flat og be om unnskylding for at du sjekka mobilen hans. Får prøve å unnskylde deg litt med at du bare var litt nysgjerrig, så han ikke tror at du jevnlig sjekker tlf, for å kontrollere hva han driver med. Kan hende han føler seg tråkka på.. Tenk om han hadde lest dine fortrolige meldinger til eller fra en god venninne?

Skrevet

høres jo ut på teksten som om dette ikke er noe som nylig har skjedd, så hvorfor du ble forbannet skjønner jeg ikke. Har derimot full forståelse for at han ble sint, man "sjekker" ikke mobilen til folk på den måten :-( det er bare elementær folkeskikk spør du meg....

Skrevet

har ikke innrømt det helt, men han vet det nok :o jeg vet med sikkehet at det har skjedd en gang den siste måned.. dust og ufattelig barnslig som er på byen å slår folk!! :0

Skrevet

Ehm... han var slosskjempe før, og så regner du med at på magisk vis så har han blitt voksen? Jada, sikkert...

Skrevet

Hvordan kan du vite at det har skjedd siste mnd? selv om meldingen nylig er sendt kan det jo være snakk om en gammel hendelse.. Men uansett, teit å slå ned folk ja. Hvis det har skjedd i det siste mens dere var sammen, så burde han jo fortalt deg det dersom han slo til en som virkelig var en idiot og trengte en oppvekker....

Skrevet

Du bor med en voldsforbryter, som tydeligvis attpåtil synes det er morsomt å se offeret sitt ful av skader.

Skrevet

Ehm... Hvis du ikke visste det så kan folk faktisk forandre seg (kanskje ikke akkurat i dette tilfellet da men....) Det å gå fra hormonell ungdom til voksen er ikke så magisk som det kanskje virker.

Skrevet

Var ikke ment som en spøk

21.05

Skrevet

unnskyld meg frk. dramaqueen with a lack of exitement in ure life!

Skrevet

Dramaqeen? Han har slått ned en person, tydeligvis sammen med andre. Flere mot en. Det er en voldsforbrytelse, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Skrevet

Så ekkelt! Enda eklere blir det av at han virker neste fornøyd med at han som ble slått ned bærer preg av det. Har dere barn sammen? At du sjekka mobilen hans burde da være helt greit om dere er sammen! Herregud, man burde ikke trenge å gå rundt å skjule ting for hverandre i forhold, heller!

Jeg ville ikke likt å være sammen med en fyr som skader andre, og som attpåtil liker det. Ville ha mistet respekten for han som menneske, og kanskje følt meg litt utrygg sjøl også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...