Gå til innhold

Er førstegangs og trenger litt råd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i de siste 4-5 dagene hatt veldig mens-lignende smerter/murringer i ryggen (har vært plaget med menssmerter før så vet godt hvordan de kjennes ut)..i tillegg har jeg mye stikkinger/rivinger nede i magen, og stikkinger i underlivet (innvendig på en måte). Jeg har nesten ikke hatt kynnere i svangerskapet, men nå disse dagene har jeg mange av dem, noen kjennes nesten ikke,-bare ved at magen blir helt hard, mens andre får jeg vondt i magen samtidig. Har termin om 4 dager.

Det jeg lurer på er om det er noe av dette som kalles masrier? Evt. hva annet er det som skjer?

Og er det sånn at slimproppen må gå for at noe mer skal skje liksom? (er blitt så opphengt i den slimproppen at jeg går på do hele tiden for å sjekke..)

Er veeeldig utålmodig nå..og bare så spent på å få møte den lille i magen..takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres i hverfall ut som du har masse modning på gang! Slimproppen må ikke gå nei, og det er ikke alle som legger merke til den heller. Jeg så aldri noe til den i forrige svangerskap, mens denne gangen har den visst gått, da i form av masse slim over en liten ukes tid. Har ikke sett noen direkte "propp".

Hadde jeg vært deg hadde jeg lokket med meg mannen til sengs.. selv om det kanskje ikke er så veldig fristende hehe.

Lykke til! Håper det starter skikkelig for deg snart :))

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Hehe..her har mannen fått det som han ønsker hver kveld denne uka..får bare fortsette og håpe på at noe skjer snart :) God helg !

Skrevet

Stikningene er iflg min jm livmorhalsen som trekker seg oppover og begynner å gjøre seg klar for å utvide seg :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...