Gå til innhold

Har sett den lille spiren i dag :-)


mon84

Anbefalte innlegg

Var på tidlig UL i dag og nå er det endelig virkelig! Var noen dager lenger på vei enn først beregnet, så er 10+6 nå.. Vi kunne se den lille sparke og bokse med armene, helt sprøtt!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på UL om 2 uker, gleder meg virkelig å se hvor mye den har vokst siden sist :) Vi er tydligvis like langt på vei, hvis det stemmer, termin 10. nov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde først 11, men i dag ble den flyttet til 8. nov.. Ikke langt unna da:-) Gled deg masse til ultralyd, det var noe helt spesiellt, rørende og rart! Merkelig å se h*n bevege seg masse uten å kjenne det selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å glede allerede etter første UL før påske, da sa gynekologen at når jeg da skal på UL i slutten av april så får jeg se utrolig mye:) Det blir nok en opplevelse man sent vil glemme. Trur kanskje jeg kjente noe til den lille i går, kjente sånne småe bobler i magen, nedenfor navlen. Vet egentlig ikke hva det er, men mener å huske jeg har lest om det at det er nurket som rører seg. spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende:-) Vi så alt nå, øyne, nese, munn, armer og ben:-) Gleder meg til å se nurket igjen på ordinær ultralyd i juni..

 

Har lest noe om det jeg også, så da kommer det nok bare mer og mer bobler hos deg snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, gleder meg å se om hvor mye man ser egentlig :) Trur du man kan se kjønnet nu eller må man vente til juni?

 

Håper å få mere bobler i magen, det føltes helt fantastisk :)

 

(tullet litt med hvor langt jeg er på vei, er 10+4 nu ) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du kanskje må vente til juni, det var for tidlig å se på meg nå hvertfall..

 

Jeg synes det morsomste var å se hvor aktiv det lille nurket er, sparket og bokset med armene:-)

 

Du må fortelle hvordan ul går da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, min type der så spent på kjønnet :) Skal nok informere hvordag det går på UL, men syns det er lenge å vente til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...