Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 ...tror det er noe i gjære her... Veldig murriger nederst i ryggen og i underlivet, og tror jeg lekker fostervann!!! Byttet truseinlegg flere ganger, helt blank væske, ikke slimete som utflod eller gul som urin.. mer som vann liksom.. og lukter merkelig, som svette. Har måtte sette på et vanlig stort bind nå. Noen med fostervann erfaring? Med nr. 1 gikk aldri vannet, de tok rett før hun kom ut bare. Slimproppen gikk for en ukes tid siden, og har kommet litt rester hele uken. 6 dager til ul-termin i dag. Nr. 1 ble født akkurat 6 dager før termin. Men som jeg sa i den "hvor mange dager igjen-tråden" i dag... Vil ikke egentlig ikke tro eller håpe noenting. Hatt lure-rier, stikkinger og sånn i flere dager. Så hadde gitt opp i dag. Holdt på i hagen hele dagen. Men dette kjennes mystiskt ut altså! Ikke nevnt noe for mannen min enda, eller svigermor som er her for å være barnevakt hvis noe skulle skje... Tør ikke håpe, men gjør det likevel. Kanskje det blir Ahus i natt? Flere som kanskje har noe på gang i dag? Så kan vi holde hverandre med selskap i kveld/natt om det trekker ut?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 16. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2010 Joda... helt sikker - for der kom riene.
Athene75 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Lykke til....så heldig du er. Jeg har 5 dager igjen til termin og begynner også å bli utålmodig, da lillegutt på 2 år kom 6 dager før termin. Jeg har også slitt med murringer/vondter i ryggen og baken mye den siste uken, men det går hele tiden over og blir ikke til noe mer. Her har heller ingen slimpropp gått ennå denne gangen, så må vel bare forberede meg på at det tar lenger tid før noe skjer denne gangen
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Så spennende! Lykke til )
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 16. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2010 Takk! Jo, det er spennende! Var på vektestimering på mandag og han ble målt til 4470 g. Stor gutt med andre ord. Så bra at han vil ut, trenger jo ikke ligge der å bli større liksom. Legen sa det var feilmargin på +/- 600 g og mente han var 3800-4000 g (under undersøkelsen på mandag). Videre trodde han mellom 4 og 4,5 kg til termin (om 6 dager i dag). Håper det stemmer!!!! Og at han ikke er større! Kjenner jeg får litt angst her, husker smertene fra forrige fødsel nå. Det er jo helt jæ... Og hun var under 4 kg. Men gleder meg til møte gutten min!!!!!!! Håper det skjer i natt!!!
opsi fødeklar Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Så spennende. Jeg føler meg veldig klar for fødsel i kveld og har hatt mye murringer i dag og nedpress.. Nå har jeg holdt på en liten time med harde tak, så jeg håper det fortsetter og at jeg holder dere med selskap utover natta;) Masse lykke til.
bolla piggsvin Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 så spennende,håper jeg joiner dere i natt!!!
Høygravid guttemage <3 Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 så spennende Huff jeg har sluttet å håpe og tro på kynnerne og stikkingene jeg har. Har termin idag, og hatt masse masrier og stikkinger de siste dagene her og. mye slim også, men ikke noe skjer... :/
opsi fødeklar Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Hvordan går det med deg Emilia? Har du reist avgårde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå