Gå til innhold

je spotter opptil en uke før mens..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg da igrunn bare innfinne meg med at jeg ikke kommer til å klare dette selv?? jeg har to barn og de satt på ett og to forsøk. etter jeg sluttet med prevensjon for snart ett år siden begynte dette.

sist mnd hadde jeg sykt ømme pupper, var vondt. spottet da og. etter fem dager med spotting fikk jeg et kort mageknip og friskt blod kom. ømmheten gav seg dagen etter tror jeg.

hva kan dette ha vært?

jeg har mistet helt trua på å bli gravid igjen. er bare vondt og tenke på:( ønske om en baby er så stort for oss.

( er ikke samme far som de to første har)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv naturmiddelet Wild Yam. (fåes kjøpt på helsekost eller på nett, www.urtesenteret.no)

Wild Yam har progesteron liknende stoff i seg som kan hjelpe kroppen til å ikke begynne med spotting flere dager før mens.

Jeg har tidligere spottet 1-4 dager før mens (varierte veldig fra mnd til mnd) men etter jeg prøvde WY ga spottingen seg i stor grad. WY tas i 1 uker etter EL.

Kan og anbefale bidronninggele. Dette for å øke fruktbarheten. Bidronninggele tas fra mens begynner og fram til EL. (fåes også kjøpt på helsekost eller på nett, www.urtesenteret.no)

Skrevet

men jeg vet aldri når jeg har el.. og har lest sånne el tester skal tas på ettermiddagen og det er jeg aldri hjemme til.

Skrevet

Jeg tester ikke etter EL, men måler kroppstemperaturen.

Du kan lese mer om dette på www.pernille.info

Lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...