Gå til innhold

Utstyr


juli83

Anbefalte innlegg

hei, bare lurer på hva dere har kjøpt av utstyr så langt?

Og noen tips om hva en kan vente med, eventuelt droppe? Er jo et kjøpsmekka ut av en annen verden, og som førstegangs fødende blir jeg litt usikker på hva som er nødvendig og ikke..

 

Har en ny og flott Mountain buggy vogn klar, med baby bag. Bilsete er så og si i boks, kurv og vugge, saueskinns pose, babybjørn bæresele og sengesett. Har også fått låne mye flott babytøy av søsteren min. Så jeg føler jeg er godt i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har i dag fått tak i en brukt vogn, dette fordi at den gamle vogna mi er understelle ødelagt på, så jeg fant en lik ny som jeg bare skal bruke understelle av. ellers har eg seng, kurv på hjul, bilstol, sengklær, litt klær, helsetepper, stellebeg og babycall. Jeg må kjøpe badebalje, vippestol, ny madrass til senga og et teppe i str 80*100.

Er jo veldig opp til hver enlkelt hva man trenger eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juli83!!

 

Du er kommer kjempelangt i forhold til meg!

Jeg har nesten ikke noe enda. Da min "lillegutt" er 14år, har jeg solgt og gitt bort alt! Nå er jeg like usikker som en førstegangs igjen, for utvalget har fordobblet seg på den tiden siden han var liten.

 

Men jeg har kjøpt dundyne i str 100x140cm. Jeg syns dun er best, også legger den seg litt bedre rundt føttene syns jeg....

 

Mannen min og jeg skal gjøre unna alt det store sammen, grindseng, vogn, sete, stellebord,kurv og alt det han syns er viktig:) Så skal jeg kose meg med klesinnkjøp og småting frem i mot fødselen. Det er uansett viktigst med full pupp og kjærlighet.

 

Heldig du som får litt arvet tøy! Det er dyrt å kjøpe alt nytt til å begynne med når de vokser så fort. Heldigvis ikke allverden en trenger om sommeren.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...