Gå til innhold

JAAAAA!!! Ordinær UL idag viste en....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...frisk og fin liten baby, som sprellet og hoppet VELDIG mye rundt der inne:D Aktiv til tusen, og med hodet nedover, så ble ikke de beste bildene dessverre, men JM fikk da tatt de nødvendige målene og alt så bra ut med hjerte, nyrer osv. Puuuh! Termin ble satt til 23.09, akkurat som forventet.

Kjønnet var også tydelig, og bekreftet det som ble antydet på tidlig UL i uke 15; en liten jente! Litt ekstra stas med en jente til må jeg si, siden det blir knappe 2 år mellom dem- og vi håper og tror at to søstre såpass tett i alder kan bli gode lekekamerater og venninner med tiden:)

Dessuten er det jo veeeldig praktisk at alt av klær og utstyr kan brukes på nytt, trenger jo strengt tatt ikke kjøpe inn noe nytt i det hele tatt (selvom jeg allerede idag har kjøpt inn litt nytt i rosaavdelingen på Lindex, var jo 70% salg og greier hehe, og NOE nytt må jo lillesøster også få;)

Veldig lettet over at alt så bra ut der inne, dette er sannelig en GLEDENS dag, hipp hurra=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra og koselig:) Heldig du som har vært på ultralyd i dag:)

Skrevet

Gratulerer me vel overstått UL :D

Så herlig me to jenter da, blir vel sikkert stas for store søster :)

Og sikkert godt og høre at alt er bare bra :D

Stor gleder meg selv til UL som er rett over helgen :P

Skrevet

Gratulerer så masse med at dere får ei jente til og at alt er bra med den lille i magen:=) Så herlig følelse.

Kos deg masse og nyt din voksende mage:=)

Skrevet

HURRA! Gratulerer igjen! En frisk og flott prinsesseskatt :D

Skrevet

Gratulerer sååååå masse Lykkeli!!! Har fulgt spent med på når du skulle på UL, og sååå stas med en rosa klump til ;))))

Kan tenke meg det blir topp for storesøster..

Er 23mnd mellom meg og min søster og vi har hele tiden vært verdens beste venninner, hadde aldri klart oss uten hverandre <3 Så om jentene dine blir som oss må jeg si de er verdens heldigste... Ingenting er bedre enn en søster man er bestevenninne med...

Lykke til videre!!!

:)

Skrevet

gratulerer med en frisk liten jente!! det var stas:-)

vi var også nettop på ul og her får gutten våres en lillebror rett før 2 års dagen sin! :)

vi tenker også det samme som deg og tror at dette helt sikkert blir utrolig morro!

kos dere med magen og alle forberedelser :-)

Skrevet

Tuusen takk dere, jeg svever fortsatt på en rosa babysky her jeg sitter hehe:D

J♥L ♂ 08 + ♥ i magen; grattis så mye m frisk og rask liten gutt, de kommer nok til å få det MYE moro sammen etterhvert ja! Og Mitt andre mirakel- kjempestas med en jente til ja, håper virkelig at de kan få et tett og godt søsterforhold med tiden, ingenting hadde vært bedre enn det! =) Blir spennende å se hva som skjuler seg i magen din også da, du får holde oss oppdatert!

Jeg har forresten morkaka BAK denne gangen, O lykke, var så kjipt å ha den foran sist!! Så håper på masse spark og action i magehuset fremover, hadde vært så artig å oppleve det også, istedet for alle bekymringene pga lite liv sist gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...