metaMORfose Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Mannen har tatt med seg alle barna på grilling med en annen pappa fra vennegjengen og hans 3 barn, og det betyr at jeg har en hel ettermiddag for meg selv. Kom nettopp hjem fra jobb, og snillemannen min hadde handlet sushi til meg og satt klart i kjøleskapet. )) Jeg blir lykkelig av sånt! Jeg hadde planer om å hive meg på sykkelen og ta en treningstur, men har bestemt meg for å sitte i sofaen og ikke gjøre noe som helst annet enn å spise )) det er en deilig luksus. Sushi, cola og masse sjokolade. Sjokoladen for tiden er Lakrissjokoladen fra Freia. Den heter Min lakris eller noe sånt..... den er og blir nydelig. Av planer har vi ikke så mange denne helgen. Jeg skal ha med de to største til byen i morgen formiddag og handle sko og diverse klær, det må jo gjøres. Har handlet en del på nett, men sko og bukser må prøves. Kanskje finner jeg noe til meg selv også, har lyst på en liten oppgradering av garderoben, en kjole eller noe kanskje? Ha en superdupermorsom helg! )))
Verbena Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 God helg til deg å! Vet ikke helt hva morgendagen bringer da mannen i huset har jobb. Men jeg og gutta må gjøre noe så vi ikke blir gale. Må værtfall handle inn ting vi trenger til søndagen for da skal vi bort i ny leiligheten å pusse opp der hele dagen. Satser på at vi får gjort masse å ser fremgang sånn at vi er motiverte til å holde på med det samme hele neste uke!
Lene~mor til tre Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 God helg Vi jobber begge to denne helgen, så det blir ikke tid til noe særlig annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå