Gå til innhold

Mannen min har aldri lyst og det ødelegger forholdet vårt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Mannen min har i perioderh att veldig lyst på meg. Verst var det da tvillingene våre var nyfødte. Da hadde vi oss hele tiden... Så fikk jeg spiral og trådene stakk ham, og han sluttet å ha lyst. Jeg dro og klippet trådene, mne det er mange mnd siden, og nå har vi hatt sex 3 ganger, max, etter det. Han har aldri lyst. Jeg prøver å kle meg sexy og sminke meg etc for at han skal ville ha meg, men han vil ikke. Det hender han prøver seg når han kommer og legger seg, men han er liksom så tam da og, tar på meg helt feil steder og om jeg flytter hånda hans kan han bli sur. Skjønner ikke hva som har skjedd, før spiralen ville han ha meg HELE tiden, han klådde konstant, vi hadde så mye sex, jeg var så lykkelig!!!! Jeg går rundt nå og er så lei av å ønske seg. Føler meg nesten uattraktiv. Dette har pågått en stund og jeg er seksuelt frustrert. Får ikke noe særlig ut av å onanere. De gangen vi har hatt sex så blir det kjedelig eller jeg blir tørr etterhvert for det er ikke noe futt i han mer..

 

Han vil gjerne at jeg skal ri han og for all del det elsker jeg, men jeg vil gjerne variere litt og.

 

 

Han er også blitt sykelig opphengti analsex, så jeg spør han, er jeg ikke trang nok, jo jeg er veldig trang sier han. Og det kjenner jeg selv, er trangere enn før jeg fikk barn. Jeg begynner faktisk å ta disse avvisningene veldig tungt og personlig. Det er sårende. Og det er vanskelig å leve med en med et så aseksuelt behov. Ofte så blir han irritert når han kommer og legger seg og prøver seg, fordi jeg vil sove. Men herregud da, jeg orker ikke alltid. Jeg orker ikke når jeg sover på natta. Jeg vil gjerne ha litt utbytte av det.

 

Det hele er blitt veldig leit og dette innlegget ble nok rotete, men jeg er lei av å ikke få nærhet. Lei av å ikke bli beegjært.

 

Vet forøvrig at han ikker er utro. Jeg ha prøvd å slutte å mase, men jeg har jo så lyst...

 

Dette ødelegger selvtilliten min og forholdet vårt.... Han ser det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat som deg..:( Aner ikke selv hva jeg skal gjøre.. Enden på visa er at jeg finner meg begjær en anne plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

fant endelig noen andre som har det samme problemet som jeg/vi har.. samboer er ikke interessert i ha sex, hver gang jeg nevner dette for han, er det tilbake til "normalt".. så går det to-tre dager, sa er det samme regla igjen.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre, oppi alt bestemte vi oss for 4 mnd siden å prøve på barn.. barn blir det ihvertfall ikke med null sex.. hehe.. huff, frustrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det hel likt! Vi har sex en gang i uken og da er det så planlagt at jeg mister lysten, men om jeg ikke er med vet jeg det er en uke til neste gang..

Sanver også det å føle meg ønsket, føle at han vil ha meg!

Frustrerende.. kom gjerne med tips om dere finner en løsning..hehe..

 

Det er som du sier.. man begynner nesten å søke begjøringen andre steder, men da er jo forholdet ødelagt og man kan like gjerne gjøre det slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

har det ganske så likt selv... det er nå 9 mnd siden sønnen vår ble født, å dei første ukene etter fødselg hadde vi sex så å si hver kveld.. nå er jeg heldi vist jeg får en gang i mnd... nå er det 7 uker siden sist, å jeg er kjempe frustrert.... humøre er på bund, irriterer meg over alt... når jeg spør om hvorfor han ikke vil ligge med meg lenger, får jeg bare til svar at han ikke orker... selv begynner jeg virkelig å lure på om han ikke er intr. i meg lenger... det er ingen nærhet på noen måte mellom oss lenger... dette tar virkelig knekken på meg... tanken svirrer, å jeg er på nippe til å gå å finne det andre plasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange i samme baat her visst. Hva med 7 maaneder siden sist ? Og da var det MAX en gang per maaned !!!

Min mann har ikke lyst paa meg. Det har han sagt rett ut. Han synes ikke at jeg er stygg etc (he he,maa jo innroemme at jeg foeler meg det siden han ikke tenner paa meg), men han har null foelelser for meg seksuellt.

So what to do ? Egentlig ikke mye. Kan jo ikke tvinge fyren til aa ha foelelser for meg paa den maaten. Jeg orker ikke dele seng med han, for det gjoer meg bare trist. Men ellers har vi det faktisk helt fint (tro det eller ei). Rart aa faa en baby til om ikke saa altfor lenge naar det er slik, men men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...