Gå til innhold

er så frustreeeeert! (sutreinlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

termin idag, så skal sånn sett ikke klage. Men merket rier søndagskveld, de kom tett og var vonde, ringte føden og fikk komme. hadde 4 minutter mellom hver rie da vi kom opp, og 1 cm åpning. dette ville ta tid, så vi reiste hjem igjen for å få sove. kl 5 om natten stoppet det opp. merket ingenting dagen etter, før 8 tiden om kvelden igjen. ringte ikke føden, ville se om de kom hyppigere først. låg og vrikket meg hele den kvelden og natten, men kl 5 om morgenen stoppet de opp igjen. sånn har det vært hver dag siden søndag, og kjenner jeg begynner å bli helt sliten av alle de falske forhåpningene.. :( har siden igår hatt masse slim, bare kommer og kommer, og murringene i magen gir seg ikke. så blir spennende i kveld da, og se om det kan ta seg opp.. Dette er ikke noe kjekt å gå rundt sånn. man blir jo så full av forventninger også.

Jaja, dette var dagens klage innlegg:) God helg alle sammen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjedelig!

Gikk to døgn med falske rier med førstemann, var helt utslitt!!

Du får trøste deg med at det er begynnelsen på noe og tenke på premien ;)

Prøv å spasere litt og la tyngdekraften hjelpe deg litt :)

Skrevet

Har vært bortid det ja.

Har du prøvd brystvortestimulering?

Det gjorde jeg sist og da fikk jeg regelmessige rier etter bare 10-15 min og de tok seg bare opp frem til ungen var født.

Skrevet

Ja, man blir helt utslitt. Syns synn i deg og alle andre som har hatt det slik, for jeg trodde ikke det skulle ta såå mye på kreftene. :P

Jeg prøver å bare være positiv, for det motsatte hjelper vertfall ikke på noe! :) Men får sånn 5 minutter om dagen der jeg må skrike litt, som når jeg skrev innlegget:p

Det blir verdens beste premie når alt er over, det er sant! :)

HI

Skrevet

16:52 - Nei, det er vel kanskje det eneste jeg ikke har prøvd. kanskje vi får sette i gang med det etter kveldsmaten i kveld:) takker for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...