Shamandalie Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 IKKE SE NESTE UKES EPISODE!!! Har akkurat sett den på Sumo, å gode tid som den skremte meg... Å jeg er IKKE lettskremt, IKKE førstegangs å slett ikke utsatt for å havne i samme situasjon som den fødende i episoden. Jada,jada, vet det er en serie bare, men jeg blir iallefall veldig engasjert i de seriene jeg følger med på
Gjest Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Hva handla den om? Følger med på privat praksis jo, men jeg er lettskremt. Får vel hoppe over denne episoden da
Shamandalie Skrevet 17. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2010 E gravid dame, bilulykke. Fikk se mye mer detaljer (som i form av skadet helt HELT nyfødt, blå å fæl...) Skal sies den var forferdelig spennende, men for min del ikke verdt det. Å jeg er ikke lettskremt...
Blomsterpiken og tullene Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Tror ikke jeg klarer å holde meg unna uansett, jeg...
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Uff. Tror jeg må se den på sumo nå i helgen siden min mann er hjemme nå. . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå