Gå til innhold

Kjenner DU noen som er/har vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestevenninne er utro mot sin samboer, de har vært sammen noen år, og hun har hatt to forskjellige menn på si gjennom hele forholdet.

Ikke har hun tenkt å slutte med det heller, samboeren hennes jobber mye kveld og aner ingenting. Jeg synes det er forferdelig dårlig gjort.

Kjenner ingen andre som jeg vet som er/har vært utro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet jo ikke alt om forholdet deres, er jo ikke sikkert det er så bra!

Og ja- jeg kjenner folk som er og har vært utro!

Skrevet

Hehe, maaaange. Det er deres eget problem om så mange velger å bli i forhold med noen de ikke er tiltrukket av....

Skrevet

Nei, det er selvfølgelig ikke sikkert, men er det virkelig noen unnskyldning da??

HI

Skrevet

Jeg har vært utro, og vet om mange, både menn og kvinner som er/har vært utro.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilke problemer de har i forholdet.

Hvis for eksempel venninna di har stor seksuell lyst, men ikke mannen.

Hvor skal hun få sex fra da? Synes ikke folk skal være så snare til å bedømme ting som de ikke vet hele sannheten om.

Ta deg en prat med venninna di da, og spør henne rett ut. Kanskje får du svar på det du lurer på da- og ser litt annerledes på det? :-)

Skrevet

Ja. Jeg har vært det. Samboeren min var utro mot kona si da han møtte meg. Har venninner, kolleger, bekjente, familie som har vært utro, både i fylla og lengre affærer.

Skrevet

...utroskap går som regel på helt andre ting enn sexlyst!

Men en felles faktor, er vel dårlig kommunikasjon. Får en ikke det en trenger, og ikke tør å spør eller den andre ikke kan/vil gjøre noe med det, så er det fort gjort å falle for noen som kommer å sier akkurat det du savner å høre fra din kjære.

Har selv vært utro. Vet akkurat hvorfor. Så jeg vet det ikke skjer i forholdet jeg er i nå.

Og ja. Kjenner mange som har vært utro...av begge kjønn..

Skrevet

Er vel nesten umulig i våre dager å IKKE kjenne noen som har vært utro?

Skrevet

(Ex-)Svigerinna mi var utro mot min bror.

Vet om flere som jeg ikke kjenner sånn direkte. Bla fedrene til 2 av mine venninner. Dette er godt voksne menn, ca 55 år. Den ene forretningsmann med godt drag på damene, så ikke så overraskende for å si det sånn. Den andre var det litt vanskeligere å tro kunne være utro, men skinnet kan tydeligvis bedra :-)

Skrevet

Ja jeg kjenner folk som er notorisk utro, og som har vært utro, og som er utro for tiden. Hva så? Så lenge det ikke gjelder for meg så bryr jeg meg ikke. Men kan ikke akkurat si at det er folk jeg har kontakt med, for slik oppførsel er noe av det jeg forakter mest....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...