Gå til innhold

Hjelp med simo lufthjul / bremsesystem


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål til dere som har simovogn nyere en 2007 modell. Hvordan er bremsene deres , hvordan " virker " de Bremser de på de bakerste hjulene ? Er alle hjulene deres like eller er det to fremhjul og to bakhjul ? Jeg har 2007 mod. og der er det forskjell på hjula foran og bak. Min venninde kjøpte seg nye hjul til sin simo 2006 mod, og da var alle hjulene hun fikk like,men da tar jo de ikke på bremsen hennes ?? Har hun fått feil eller er hjulene slik nå ?Noen som skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle hjulene er like, med bremsetannkrets, slik at alle hjulene tar bremsen. Slik var det ihvertfall på min 2009 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bremsetann kretsene er det de svarte som bremsen " stopper " i ? Har du de på alle hjula ? På mine er det bare på bakhjula som har de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt vogna så jeg skal ikke være 100 % sikker, men jeg har flere ganger tatt av hjulene for vask og satt de vilkårlig på igjen så jeg mener bestemt at alle 4 hjulene måtte være like på min 2009 modell. Med bremsetannkrets mener jeg de rillene i hjulene som bremsen går inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...