Gå til innhold

Jeg har født :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag den 11.04 gikk slimproppen, følte at noe kom til å skje ganske snart. Natt til mandag, kl 04.30 startet riene, med ca 10 min mellom, og blødde ganske mye ( tegningsblødning), så det var ikke tvil om at det var fødsel på gang. Kl 07 kom de oftere, og vi dro til sykehuset. Fødselen var tung, riene var så intense hele veien, men pustet meg godt gjennom de. Brukte ingen form for smertelindring. Syns det var veldig ubehagelig å sitte, presset sånn i ryggen og ned mot rompa. Så jeg brukte prekestolen og bevegde meg rundt med den. Tilslutt ble det så vondt å stå også, og da satt jeg på en ball, mer behagelig. Da kjente jeg det presset bak, og det var det full åpning. Da bar det rett opp på fødebenken, og da fikk jeg lov til å presse. På tre pressrier var hun ute, og det var en helt fantastisk følelse!!!!

Kl 09.45 den 12 april kom vår velskapte prinsesse til verden. Hun veide 3750 gr og målte 51 cm :)

Jeg slapp også å sy, og mistet lite blod. Tiden på sykehuset har gått så fint, hun sover og spiser godt :) Nå er vi hjemme og storkoser oss:)

Godt å være ferdig, hadde termin 18.04 :)

Alt i alt en veldig fin fødsel!! Hun er verdens vakreste :) Og søtnosen er stolt storebror og vi er lykkelige foreldre til to :)

Takker for meg her inne og ønsker alle lykke til med fødsel og tiden som venter etterpå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Hvor bestilte du en sånn fødsel? Det vil jeg også ha nemlig ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...