Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 vært gift i over 12 år og hadde det fint sammen... Han hadde hatt KUN ETT sidesprang 10 år tilbake i tid. Det angret han selv forferdelig på og han hadde lovet seg selv å aldri, aldri, aldri gjøre det igjen. Det løftet hadde han holdt for seg selv og visste selv at han kom til å holde for fremtiden også. Fordi han hadde det så grusomt med seg selv etterpå. Spørsmål: Hadde du villet vite om det? Hvorfor/ hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 om dt hadde vært 10 år siden, så ville jeg nok ikke vitet om det.. men om det tærer på sjelen hans, så må han få luftet det! men han kan ikke forvente annet enn surmuling og kansje litt sjalusi.. om det hadde vært nødvendig.. spørs om han har kontakt med kjerringen enda!!!!
Lova Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 "KUN ETT"? Fortjener han medalje da eller? Jeg synes et sidesprang er et for mye. Jeg hadde aldri tilgitt utroskap. Jeg hadde selfølgelig ønsket å vite om det. Tanken på at noen vet om noe sånt og ikke jeg er rett og slett for jævlig til å leve med. Jeg hadde ikke ønsket å leve sammen med noen som var i stand til å være utro. Synes det sier mye om et menneske og ikke minst forholdet man er i.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Jeg også reagerte på dette "kun ett". Ha ha ha.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Hadde han tenkt å fortsatt være sammen med meg måtte han holdt munn. Har han fortalt det hadde jeg gått fra han og tatt med ungene.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Å si KUN ETT i dette tilfellet blir litt som en tidligere kollega av meg (russer) som skrøt av han KUN hadde voldtatt TO kvinner under Afghanistankrigen på 70-tallet (eller når det nå var...). Juhu, vil han ha medalje? Jeg ville nok i utgangspunktet hatt likt å vite om det da det skjedde, men ikke 10 år etterpå dersom det var fullstendig uaktuelt at noe slikt skjedde igjen. Antar han har sjekket seg for alle kjønnssykdommer, inkludert HIV?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 10 år etter et engsngstilfelle hadde det nok vært greiest om han holdt kjeft om det, ja:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 For å si det sånn: Jeg hadde nok villet vite det, men hadde nok ønsket jeg ikke visste det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 " I wish I didnt know now, what I didn't know then"
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 Nei, da ville jeg ikke vite det og straffen hans ville vært å måtte holde det for seg selv og sin samvittighet
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #13 Skrevet 16. april 2010 Vet du hva HI? At du synes at mannen din fortjener en medalje for at han bare var utro EN GANG betyr ikke at noen her bryr seg, eller deler samme merkelige tankegang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå