Frkhaugen Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Hei, lurer på om man absolutt ikke skal ta paracet når man er gravid, er høygravid, og har tannverk???
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Paracet er trygt å ta når du er gravid. Så kjør på God bedring!
FruBoger fødeklar Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 paracet/paracetamol er greit, ibux/ibumetin er ikke greit
noepågang FØDT Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 syns d skal ta dæ en tur tel tannlegen å få fixa tanna med ufarlig lokalbedøvelse, så slipper du og baby og ta smertestillende for hele kroppen i dagesvis eller ukesvis. skal du føde snart så kain d være nok å ha ondt en plass! Lykke tel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå