Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Klar for ny innsats til uka jenter! EL nærmer seg, og vi går vel på med friskt mot klare til kamp! Dette egget skal ikke oversees av svømmerne! Dette skal bli 2011 januar babyer! Har nå gått til innkjøp av CB EL tester, håper de dukker opp i postkassa innen mandag! Så skal vi se om mor kan ta seg tid til å lese bruksanvisningen før hun starter testingen, så hun ikke etterpå finner ut at hun har gjort feil! Er en utålmodig sjel, går rett på sak! Håper det klaffer for oss denne mnd da jenter. God jakt på EL!
Satya Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Endelig en skravletråd for uka vår... Jeg er parat med strimler i fleng og satser på at våren er tida for formering! Kos dere med prøvinga, jenter!
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Halloen! jeg aner ikke om jeg blir å få el på dag 14 jeg, hadde sa jan, så en syklus fikk jeg ikke mens,forrige mnd fikk jeg den hadde da antagelivis el på dag 17, så håper den kommer på dag 14 nå som er neste søndag, meeen d kan jo være at den kommer senere,men jeg har nå tatt trippel dose bidronningele,så skal jeg også ta wild yam etter el så håper d funker da lykke til jenter!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jeg går og venter på min første EL etter utskrapning for 5 uker siden. Hadde mensen på den 25. dagen etter utskrapningen (man kan få mensen selv om man ikke har hatt EL). Har vanligvis hatt 25 dagers sykluser. Om EL skulle ha vært i rute skulle EL være i dag (med tanke på 25 dagerssykluser). Tror ikke et egg er blitt "lagt" i dag, men har EL murringer så tror at eggslipp ikke er så langt unna. Krysser fingre for at noe har skjedd innen 3 dager!!!!!!!!! Temper så jeg ser når EL er over. Vi unngår sex i disse dager da vi ikke prøver på å bli gravid denne syklusen. Har fått anbefalt å vente noen mensen før vi begynner prøvinga igjen etter MA'en. Jammen ikke lett å avstå fra sex, både når lysta er der, og ikke minst så har man jo lyst på å prøve på å bli gravid selv om vi har tatt oss en liten pause................ Ønsker uansett aller dere andre lykke til med EL og prøvingen ;-)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2010 Kjenner til det med å vente en periode ja, skulle det sist mnd, men det ble prøving alikevel, dog uten resultater! Har jobbet noen år på gyn avd, der anbefalte de stort sett å vente å bli gravid etter en abort, men det var mest fordi det var lettere å regne ut en termin etter en ordentlig syklus. Men kos deg med øvingen, øvelse gjør mester vet du!
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Heisann!! Blir lite kos på meg denne uken, nå som EL kommer. Min kjære og jeg har døgnvakter på jobb, og denne uken jobber vi om hverandre, så vi får se hverandre på mandag, så i kveld blir eneste sjangs for at en liten spire skal sitte... Så har ikke så store forhåpninger akkurat, men får vel bare vente til IKM i uke 18!! Håper alle sammen får positive resultater om 2-3 uker Stor klem til dere jenter!! Stå på denne uken, og kos dere masse
Bringebærmamma 160611 Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Hurra - hurra det ble lagt et lite egg............. Tempmåling i morges viste at temp har økt med 0,2 grader (har hatt en gjevn temp på 36,3 de siste 8 dager og i dag viste termometeret 36,5). Det betyr at kroppen klarte å "legge" et lite egg i går - hurra for det! Jeg var veldig i tvil om når EL ville komme. Har som tidligere nevnt hatt MA, og dette var første EL etter MA. Denne gang har jeg ikke hatt EL-slim slik som jeg pleier i forbindelse med EL. Det kan jo tyde på at kroppen er ikke helt 100% tilbake i syklus, men det at det er blitt sluppet ett egg tilsier hvertfall at kroppen er 98%(?) tilbake *ler*. Vi prøver (halveis *ler igjen*) på å ikke bli gravid denne syklus, men vi hadde sex lørdag, så muligheten for at det lå en liten sprek sædcelle og ventet og ventet på ett egg er tilstede. Det blir nå spennede dager fram mot IKM uansett resultat.........
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Da joiner jeg denne tråden for jeg har også IKM uke 18. Spennende altså. Men jeg aner ikke når jeg har EL eller noe så her sjanser vi hver måned. hehe Så får vi se etterhvert om jeg begynner å sette meg litt mer inn i det. Da satser vi på at alle får positive tester!
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Så spennende da, bringebærmamma 1SA 1MA :-) Men trenger alle å ha EL-slim da?? Jeg har ALDRI registrert noe EL-slim, iallefall ikke som det står beskrevet på de "pernilles.info"-sidene! Men så har jeg til gjengjeld aldri vært gravid, så veit jo faktis ikke om jeg har EL i det hele, i og med jeg ikke tester på den ene eller andre måten rundt EL Ser det er flesteparten her inne som gjør det, men jeg tror jeg hadde blitt helt "tullerusk" oppe i topplokket da I og med jeg og min kjære har døgnskift, og ofte går om hverandre, så er jeg redd det aldri klaffer.. Så får vel bare stole på tilfeldighetene? Blir ihvertfall spennendes rundt IKM!!! Vi koste oss i går, så kanskje en liten spreking når fram? Ikke godt å si!! Ventetiden er pyton, men thats life!! Sender MASSE babystøv til alle
Rosemarin Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Jeg hiver meg på denne tråden. Min første pp. El ca 22, men kan like gjerne komme et par dager før. Lykke til alle sammen!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. april 2010 #11 Skrevet 20. april 2010 Blir med her jeg også. Har vel blitt 16 pp nå og jeg begynner å bli utålmodig. Har hatt 3 fryseforsøk etter jul men det har ikke gått så bra. Hadde vært veldig deilig å få det til på egenhånd,men. Håper på mange positive tester i uke 18:-)!!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 Hei Linselusa86 Jeg har alltid hatt EL-slim 2-5 dager før EL så for meg er det ikke vanlig at det ikke er EL-slim i det hele tatt. Men noen har ikke EL-slim i det hele tatt sånn som deg ,-)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 22. april 2010 #13 Skrevet 22. april 2010 Hei jenter hvordan går det med dere? Jeg er overhormonell! Regner med at det er kroppen som er litt ute å kjører og at det ikke er graviditet symptomer allerede (2-3 dager etter EL) *ler*. Hopper på stolen min her. Det er grunnarbeider på nabotomta her og de sprengte nettopp. Gjett om jeg skvatt!! ,-) Dere som har hatt EL håper jeg har fått lagt inn litt "aksjer", og for dere som ikke har hatt EL ennå - stå på ;-D
Satya Skrevet 22. april 2010 #14 Skrevet 22. april 2010 Åh, den prøvinga... jeg regner med EL i morgen, og vi står på som bare det nå! Håper ikke den lar vente på seg; blir jo rent sliten av dette ;-) Lykke til videre i syklusen alle sammen! Og husk å registrere dere på tråden IKM uke 18, det er så spennende å følge med der når IKM nærmer seg!!
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 22. april 2010 #15 Skrevet 22. april 2010 Hei igjen jenter! I dag har jeg vært skikkelig oppblåst i magen, og har en slags form for mensmurring, samt litt smerter nederst i magen.. Mon tro om det kan være festesmerter? Har ikke hatt det sånn før, så kanskje?? Lov å håpe!! Har ikke vært gravid før, så har jo egentlig null peiling! Prøver å lese meg frem her på forumet, men alle er jo sååå forskjellige *ler*. Alle må kose seg mye denne uken ;p Så blir det utrolig spennendes å se hvordan det går, når vi kommer til uke 18!!! Hvor i landet er dere fra jenter? Jeg er fra vakre Sunnmøre!
ellio Skrevet 24. april 2010 #16 Skrevet 24. april 2010 da tror jeg at jeg hör hemma her;) endelig bekrefted el (temping) den 20.e (cd 20) så da der det vel 4 dpo idag. Har slitit med korta lutealfaser - men håper tr ikke dyker opp forrens i uke 18... eller helst ikke alls såklart Spennende, snart begynner symtomjakten. Trur egentlig vi har treffet bra så lov at håpe ja.. Linselusa86, jeg bor tilfeldigt i Stavanger, det er og meget vakert Lykka til!!
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 24. april 2010 #17 Skrevet 24. april 2010 sorry om jeg skriver 2 ganger,ser ikke mitt første innlegg her så..... hei å hopp allesammen! jeg har brukt clearblue digital eggløsningstest 2 sykluser nå( har ikke prøvd på ordentelig pga rot etter SA i jan) første syklus,ingen el,andre syklus el på dag 17>< denne gang har jeg slitt med billigstrimler, har trodd de var positive nesten hele tia,rett før mens osv har dem vært klart negativ, men har vært mange like sterke/nesten like sterke streker på dem,så har vært helt på jorde her, men igårkveld,etter å ha intatt litt mer væske enn anbefalt før testing,var teststreken sterkere(!) enn kontrollstreken,så da tror jeg den var positiv igår,hva tror dere a? hadde tenkt å tempe denne syklusen også,men jeg er så flink å glemme d,så den kan jeg ikke se på..skal teste på nytt ikveld å se om den er negativ igjen:) la inn aksjer både igår og imorges så håper d klaffer nå ja! hadde vært såå bra!! lykke til,til dere alle med IKM uke 18,håper på d beste for oss alle! :-)
marihøne85 Skrevet 24. april 2010 #18 Skrevet 24. april 2010 Så nysgjerrig som jeg er så snikleser jeg inne på andre IKM-skravleråd enn den jeg selv er "meldt inn i".. Hehe:) Ellio: Ser ut til at vi er på samme DPO i dag (er også på 4 DPO) Det er mulig jeg også skulle tilhørt IKM 18, men etter egen bregning har jeg IKM søndag uke 17. Meen, siden EL kom så sent (på dag 16 i en regelmessig syklus på 27 dager) så kan det hende at syklusen min er lengre denne gangen enn den pleier, eller så har jeg kort lutealfase (på ca. 11 dager). Jeg benyttet EL-testing denne pp, har ikke brukt det før. Så jeg har aldri egentlig visst når jeg har hatt EL eller hvor lang lutealfase jeg har.. Men uansett synes jeg det var litt moro å se noen andre som er på samme DPO som meg, kommer sikkert til å følge litt med på deg:) Jeg tror også vi traff godt i forhold til EL, så denne blir spennende:)
missme Skrevet 24. april 2010 #19 Skrevet 24. april 2010 Slenger meg på her, EL i dag på dag nr 15 så da skal TR etter planen komme i løpet av helgen i uke 18
ellio Skrevet 24. april 2010 #20 Skrevet 24. april 2010 så kjekkt Marihöne85 Det blir spennende at folge med på deg og. Ja, när det er kluss i syklusen er det ikke lett at finna seg en skravletråd, dette er förste gang på tre måneder som jag tör å melde meg inn...blir alltid feil..;( Nu ska jeg lage meg litt dessert God helg!
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 25. april 2010 #21 Skrevet 25. april 2010 Hei jenter! Da er det "bare" å vente til uke 18.. Og den ventetiden er fryktelig laaang.. desverre.. Håper dere har hatt en fin uke, med mye sengekos ;p Nå er vel symptomjakten i gang for de aller fleste.. hihi.. Jeg er fortsatt oppblåst, men satser på at det er ett positivt tegn? Hvem veit?! Har dere noen planer om når dere skal ta deres første test, og satse på to streker, eller ett kryss? Sender masse babystøv til alle sammen Ha en fantstisk fin søndag!
ellio Skrevet 25. april 2010 #22 Skrevet 25. april 2010 Hei! Går dårligt med symtomjakten her...er pigg&sprek, men ellers er ju det flott da! Hur foles det for dere? Oppblåst låter ju positivt Visst jeg kan holde meg til planen min skal jeg ikke teste alls. Planerar at lita på fertilityfrienden min...får se hvordan det går at holde seg til den planen da Noen mer som temper? Nyt resten av helgen!
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 25. april 2010 #23 Skrevet 25. april 2010 Hei allesammen:) jeg har igjen fått positiv ELtest igår,så har vært positiv 2 dager her,så må bare følge med om den blir negativ idag da:-s
Bringebærmamma 160611 Skrevet 26. april 2010 #24 Skrevet 26. april 2010 Hei hei jenter ;-D Bare en uke igjen til det blir vår uke........ Noen som begynner å kjenne noe? I helga har jeg har hatt litt mensmurringer, og så har det kommer noen kraftige stikk i livmor når jeg snur meg fort i senga. Dette har jeg kjent før når jeg har vært gravid. Jeg er DPO 8 i dag. Vi har jo egentlig ikke lagt inn full pott denne mnd. for å bli gravid, så kan jo hende at det er "etterdønninger" fra jeg var gravid sist (det er jo ikke så lenge siden). Litt spennende er nå uansett om det kan ha skjedd noe *ler*
Make№4 Skrevet 26. april 2010 #25 Skrevet 26. april 2010 Hei hei...melder meg inn her... Ikm på lørdag 1. mai... Alltid hatt skikkelig pms med vonde pupper men denne mnd har jeg ikke noe vondt,men alikevel noe mensmurring...inne i 3 pp nå og har egentlig ikke prøvd så mye denne mnd...ble litt aktiv prøving de første mnd...;-P Sååå veldig greit med en hvilemnd også... Har hatt en fast syklus på 28 dager, men forrige mnd hadde jeg plutselig bare 24 dager, med blødning en dag og det var det. Blir spennende å se når den bestemmer seg for å komme nå da,men i forhold til 28 dagers syklus så skal den komme lørdag...etter 24 dager i morgen...hmm.. Vente vente!! Lykke til dere andre her inne i en venten på en IKM som uteblir helt i en 9 mnd tid;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå