Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 når dere tørker klær altså, jeg syns det er så stygt og jeg har ingen sted å gjemme det. og hva gjør dere med stativet da det ikke henger klær på det?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Står et i hagen, og det andre står på vaskerommet. Vel, akkurat nå står det i stua da, siden jeg tørket klær på det på balkongen i går, men det skal stå på vaskerommet.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Har det på kjøkkenet. Men nå har jeg ganske stort kjøkken så det er der jeg plass. Hadde ikke hatt plass på badet(knøttlite) soverommet er fullt opp med senga, skaper, hundeburet osv. Men jeg har dør til kjøkkenet så bare lukker det hvis jeg får besøk. Er enig i at det ser stygt ut, men det er det ingen som ser
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 har det stort sett inne på gjesterommet. når jeg ikke bruker det setter jeg det bak døren, hvis jeg har gjester, må det ta til takke med boden.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Enig,det er stygt. Holdt på å drive vettet fra meg,så jeg kjøpte meg kondenstrommel. Smarteste jeg har gjort:p
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 vi har det ute i entreen.. Av og til på barnetrommet (det er ikke i bruk enda, babyen er bare 2 mnd) men det er så kaldt der, så da tar det så lang tid før det tørker. Leiligheten vår er bare 80 kvm, så vi har jo ikke allverden med plass å tørke klærne på heller.. Stativene slår jeg sammen og setter bak en kommode. Gleder meg til vi skal bygge / kjøpe oss hus MED vaskerom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå