Gå til innhold

Musikk-tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt utenfor musikkverdenen etter at jeg ble mor. Har ikke akkurat hatt så mye tid til å høre på musikk, men nå har jeg litt tid igjen, i tillegg til nytt musikkanlegg. Derfor lurer jeg på hva slags musikk som er populær nå?

Er det ellers andre sanger dere vil anbefale, som ikke nødvendigvis er nye?

Jeg er stort sett altende, men liker best feel-good musikk.

Er glad i sjangre som dance/trance, hip-hop, pop og rock og sist men ikke minst så er jeg skikkelig fan av 80-talls musikk.

Eks på musikk jeg liker: ian van dahl, 4 strings, kate ryan, michael jackson, bruce springsteen, DDE, Dum Dum boys, Live, Frank Sinatra, The Pretenders, Madrugada, Pitbull, Justin Timberlake, Nelly Furtado, David Guetta, Beyonce etc

Liker ikke sånn softpop a la A1, Tone Damli og alexander denstad with eller hva det nå er han heter. Heller ikke type musikk a la Bob Dylan.

Er det noen som har någenlunde lik smak som meg, så blir jeg glad om dere kommer med tips og forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse bra på vg listen:)

Skrevet

takk :o) skal ta en titt!

flere forslag?

Skrevet

*Armin van Buuren

*Dune

*metallica

*RHCP

*osv...

Skrevet

In Sumerian Haze - Sirenia

nydelig sang, men litt trist

Skrevet

Phil Collins og Vg lista....hehehe, det var jammen bra tips.

Hvis du hører på P3 vil du nok finne endel musikk du kommer til å like.

Ellers, hva m Røyksopp/Robin, MGMT, Ryan Adams, og Kelis?

Skrevet

Takker for forslag :)

Fler??

kom gjerne med konkrete sangtips. jeg pleier å se innom nrk mp3, men noen ganger er det sanger som er bra som ikke står på noen lister.

Skrevet

Etter at Cheryl Cole var på Skavlan, har jeg fått smaken for henne (musikk, video, tekst...).

(Parachute)

(Fight For This Love)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...