Gå til innhold

hvor ofte skifter dere på sengene deres og..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. hver 14.dag, hvertfall.

Skrevet

Alt for sjeldent....

Jeg glemmer det rett og slett av! Tror jeg skal henge ut dynene NU!

Skrevet

uff, jeg skifter bare en gang i mnd, litt oftere om sommeren når det er varmt og vi svetter mer.

Skrevet

Nei og nei, saltafingeren, du må da ikke finne på å henge ut dyna nå! Da kommer det vulkanstøv på de, og du kommer til å dø!

Skrevet

Vi skifter ikke så ofte. Synes det er deilig med litt kjønnslukt i sengehalmen ...

Skrevet

Å dæven, det tenkte jeg ikke på! Flott, da slipper jeg skifte på senga denna uka også:-)

Skrevet

Skifter kvar 14 dag. Skriver det opp, så eg hugser når det var gjort og kor tid det skal gjeres neste gang ;o) Dynene vert lufta kvar gong, og gjerne ein gong i mellom også.

To av ungene har midd- og støvallergi, så dei skiftes kvar veke, luftes dyne og støvsuger madrass, og tørker støv.

Skrevet

Det synes jeg var et ganske insinuerende og frekt spørsmål.

Skrevet

Jeg gjør det hver fredag:-)

Liker å ha rent sengetøy, hadde jeg orket hadde jeg gjordt det annenhver dag... Elsker følelsen av å legge meg nydusjet i en ren seng!

Skrevet

Pleier du å dusje om kvelden altså? Hva med om morgenen?

Skrevet

Jeg dusjer ofte om kvelden (I tillegg til HVER morgen) for jeg trener 4-5 kvelder i uka etter ungene har lagt seg.

Er det så merkelig??

Skrevet

Vi har fast vaskedag på torsdager, da tas hele heimen, inkludert sengeskift. Elsker å ligge i rent sengetøy, og når man sover uten pysj er det faktisk nødvendig å skifte en gang i uken. Lufter dynene uten trekk på når jeg har vaskedag, om det ikke regner eller snør, har ikke overbygg der nemlig.

Skrevet

Ja, det er kjempemerkelig. Og jeg mener det burde forbys.

Skrevet

Skifter hver uke. Elsker rene sengklær, og det tar jo bare noen minutt så er det gjort. Ligger for det meste med truse, av og til naken så jeg synes lengre enn ei uke er grisete.

Skrevet

Hvis mannen min har vært ordentlig pulesyk, så skifter jeg oftere enn ellers.

Skrevet

Alt for sjeldent her også :s Jeg vurderer å henge opp et bilde av en forrsørret midd over senga.. ! Det må jo få meg til å gidde å skifte ofte! ;-)

Skrevet

Skifter all sengtøy hver søndag.

Men lufter dynene sjeldnere..Må nok gjørs nå :)

Skrevet

ca 1 gang i måneden. Lufter dynene når jeg skifter dersom det ikke er vått på verandagelenderet eller regner.

Skrevet

Skifter på senga 1 gang pr. uke.

Lufter ikke dynene da det er ulovligh her vi bor. Men vi slenger dem i tørketrommelen å får ut mye støv og skit sånn.

Skrevet

En gang i uka, eller mer ved behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...